וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' מהלל את לוי וסבע, קלינגר: "זה הוכרע על טעויות שיפוט"

מאמן מכבי נתניה החמיא לצמד הכוכבים שלו: "שניים מהשחקנים הכי טובים בארץ, היה חשוב לנצח". מאמן הפועל חיפה כעס על השיפוט, אך גם על ההחמצות: "צריך לבוא בטענות אך ורק לעצמנו"

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' מחבק את ערן לוי. ליאור, מערכת וואלה!
העונה הנהדרת נמשכת. דראפיץ' מחבק את לוי/מערכת וואלה!, ליאור

מכבי נתניה שמרה הערב (שבת) על סיכוי להגיע לאירופה, כשניצחה בביתה 1:2 את הפועל חיפה בתום דרמה גדולה. גל אראל כבש ראשון אחרי פחות מדקה אך ערן לוי הנהדר השווה עם שערו העשירי העונה (63), ובדקה ה-90 הכריע דיא סבע, מי אם לא הוא, עם שערו ה-23 העונה. הפער ממכבי תל אביב הצטמק לארבע נקודות (לפני משחקם של הצהובים מול הפועל באר שבע), כשנותרו עוד שש נקודות בקופה.

"אמרתי לשחקנים שאנחנו יודעים שאנחנו שווים שער וזה מה שקרה", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ'. "הייתי מאוד מרוצה מהמחצית השנייה, שיחקנו עם שני שחקני נוער. זה מוכיח שיש פה מחלקת נוער כמו שצריך, וזה הכיוון אליו צריך להסתכל. היה מאוד חשוב לנצח. קיבלנו שער מוקדם, מאוד רצינו לנצח והחבר'ה עשו הכל כדי לעשות את זה. דיא סבא וערן לוי שניים מהשחקנים הכי טובים שיש בכדורגל הישראלי".

מנגד, ניר קלינגר סיכם: "אם אנחנו לא גומרים את המשחק ב-0:3 או 1:3 בחצי הראשון, זו בעיה שלנו. גם במחצית השנייה הגענו למצבים. אנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו ולא לאף אחד אחר. אנחנו באים כדי לנצח ולא כדי לשמש תפאורה, באנו אחרי שסידרו לנו משחק יומיים וקצת אחרי הגביע. ביום רביעי השחקנים לא ישנו בכלל, ובכל זאת באנו ושיחקנו כדורגל מצוין. כנגד כל היגיון אפשרי ניסינו להעמיד קבוצה ראויה, לדעתי זה הוכרע על טעויות שיפוט. היו שתי טעויות שיפוט קשות לטעמי בשני השערים, אבל הטענות הן רק אלינו. אם היינו כובשים את השערים שהיינו צריכים, המשחק היה גמור מזמן".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל חיפה 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully