וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים עלה לגמר טורניר המאסטרס במדריד

האוסטרי, שהדיח בחצי הגמר את רפאל נדאל, ניצח בפעם הראשונה בקריירה את קווין אנדרסון עם 4:6, 2:6 וימתין בגמר השני שלו ברציפות שם למנצח בקרב הצעירים בין סשה זברב לדניס שפובאלוב

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
חוגג גמר שני ברציפות במדריד. תים/רויטרס

יממה לאחר שהפתיע את רפאל נדאל והצליח להיות הראשון שמנצח את השור ממאיורקה על חימר מאז שהוא עשה את זה לפני קרוב לשנה, דומיניק תים המשיך הערב (שבת) במומנטום האדיר בו הוא נמצא. האוסטרי בן ה-24, שמדורג במקום השביעי בעולם, הצליח לעלות לגמר המאסטרס 1,000 במדריד. תים עשה את זה עם 4:6, 2:6 מול קווין אנדרסון הדרום אפריקאי הוותיק, שמדורג שמיני בעולם. תים מחכה בגמר מדריד למנצח במפגש הצעירים המסקרן בין סשה זברב לדניס שפובאלוב.

זו הפעם השנייה ברציפות שתים מצליח לעלות לגמר מדריד והוא ינסה לזכות בתואר המאסטרס הראשון בקריירה שלו. זה יהיה הגמר ה-15 שלו בקריירה והחמישי ברציפות על חימר כשהתואר האחרון שלו היה באליפות ארגנטינה הפתוחה בפברואר. הניצחון של תים היה הראשון שלו מול אנדרסון אחרי שהפסיד לו בששת המפגשים הקודמים בין השניים כשכל המפגשים הללו נערכו על משטחים קשים כשתים זוכה בשתי מערכות בלבד. אם תים ינצח בגמר, הוא יהפוך בסך הכול לטניסאי החמישי השנה שזוכה בשני תארים לפחות ובכך יצטרף לרוג'ר פדרר, חואן מרטין דל פוטרו, רוברטו באוטיסטה אגוט ורפאל נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully