וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: ביברס נאתכו יעזוב את צסק"א מוסקבה. הרוש כמעט מנע אליפות מאפואל

קפטן הנבחרת לא הגיע להבנות בנוגע לחידוש החוזה, ועל פי ההערכות הוא ייפרד כחלק ממהלך לשינוי פני המועדון. שוער אנורתוזיס ספג בדקה ה-88, אפואל ניצחה 1:2 וזכתה בתואר בקפריסין

מערכת וואלה!

בווידאו: מוטי איוניר בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

חוסר הוודאות סביב עתידו של ביברס נאתכו נמשך. כלי תקשורת ברוסיה דיווחו היום (שבת) כי קפטן נבחרת ישראל נפגש השבוע עם ראשי קבוצתו צסק"א מוסקבה, אך לא הצליח להגיע להבנות בנוגע לחידוש חוזהו המסתיים השבוע, עם תום העונה ברוסיה. על פי הדיווחים, פגישה נוספת בין הצדדים צפויה לאחר משחק הליגה האחרון של צסק"א מול אנז'י ביום ראשון. עם זאת, בעיתון "סובייטסקי ספורט" הובעה ההערכה כי נאתכו לא ימשיך בסופו של דבר בצסק"א, וזאת בעקבות דיווחים על כך שהאדומים מציעים לשורה של שחקנים ותיקים ובהם נאתכו סכומים נמוכים יותר מאלו שהרוויחו בעבר.

על פי ההערכות, עזיבתו הצפויה של נאתכו היא חלק ממהלך כולל לחידוש פניו של המועדון. ברוסיה מעריכים כי פרט לנאתכו גם האחים וסילי ואלכסיי ברזוצקי, סרגיי איגנשביץ ופונטוס ורנבלום עשויים למצוא את עצמם מחוץ לצסק"א. נאתכו בן ה-30 שיחק בשורות צסק"א מוסקבה מאז 2014. הוא ערך 141 הופעות במדי האדומים וכבש 28 שערים. לפני המחזור האחרון נמצאת צסק"א מוסקבה במקום השלישי בטבלה הרוסית כשהיא בפיגור של נקודה מול ספרטק מוסקבה השנייה.

יש לציין כי בחודשים האחרונים ניהלו שורה של ארגוני אוהדים של צסק"א קמפיין ציני ברשת תחת הכותרת "30 שנה בלי העברות", במחאה על אי חידוש פניו של המועדון. במהלך הקמפיין אף נפוצה כרזה עם שורה של שחקנים ובהם נאתכו כשהם ממשיכים ללבוש את מדי צסק"א גם מעבר לגיל 50.

עוד בנושא

כבוד: אריאל הרוש נבחר לשוער העונה בליגה הקפריסאית
ערן זהבי כבש צמד ב-2:2 של גוואנגז'ו RF אצל בייג'ינג גואן
ליגיונרים: אנדרלכט וסייף התרחקו מהאליפות אחרי הפסד 3:1 לליאז'

כרזה של אוהדי צסק"א מוסקבה נגד מדינית הרכש. צילום מסך
הכרזה שפרסמו אוהדי צסק"א/צילום מסך

* אריאל הרוש לא הצליח למנוע מאפואל ניקוסיה לזכות באליפות קפריסין בפעם השישית ברציפות, ובצורה דרמטית ביותר. השוער הישראלי של אנורתוזיס סיפק כמה הצלות נהדרות וקבוצתו של רוני לוי הוליכה משער נפלא של מיקל פלאנקה (25), אבל אמיליו אנסואה הספרדי נגח לאחר קרן בדקה ה-43 ואת שער הניצחון כבש מיקאל פוטה בדקה ה-88. אליפות מספר 27 של אפואל.

* שגיא גידיץ כבש את שער הבכורה שלו במדי אולימפיה פראג, ועזר לה לסחוט נקודה ממוליכת ליגת המשנה בצ'כיה במסגרת המחזור ה-27. גידיץ מצא את הרשת בדקה ה-50 וספג כרטיס צהוב שלישי העונה 13 דקות לאחר מכן. דקה נוספת חלפה, מירוסלב ורנר הורחק ואופבה ניצלה את היתרון המספרי כדי לאזן ולקבוע 1:1 בסיום. אולימפיה לא ניצחה כבר שמונה מחזורים ברציפות והיא רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

* דקל קינן וקבוצתו סינסינטי FC נעצרו הלילה אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם תבוסה 4:1 מול שארלוט אינדיפנדנט. הבלם הישראלי שוב שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully