וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אלייז'ה ג'ונסון חוזר עד לסיום העונה

11.5.2018 / 10:23

הגארד האמריקאי (27, 1.93) לא חתם באף קבוצה מאז ששוחרר מהמועדון מגן נר בתחילת העונה ונשאר רשום בסגל באיגוד הכדורסל. במועדון ניצלו זאת והחזירו אותו בשל פציעתו של ג'ייקובן בראון. דיאנג'לו הריסון בספק להפועל תל אביב

one

הפועל גלבוע/גליל החתימה הלילה (בין חמישי לשישי) את הגארד אלייז'ה ג'ונסון עד לסיום העונה, כשהיא מנצלת את העובדה שמהרגע ששוחרר משורותיה במהלך הסיבוב הראשון לא חתם באף קבוצה אחרת, ונשאר רשום בסגל הרחב שלה באיגוד הכדורסל. במועדון החליטו לצרף את הגארד האמריקאי מחדש בעקבות פציעתו של ג'ייקובן בראון, שנעדר משני המשחקים האחרונים, והרצון שימשיך לנוח עד הפלייאוף כדי להתאושש מפציעת הברך שלו.

שחקני הפועל גלבוע/גליל, אלייז'ה ג'ונסון, יחזקאל סקוורר. לירון מולדובן
חוזר לגליל. אלייזה ג'ונסון, משמאל/לירון מולדובן

ג'ונסון (27, 1.93) הגיע לגלבוע במהלך העונה הזאת בעקבות פציעתו של דיאנג'לו הריסון כבר במחזור השני של העונה, ושיחק ארבעה משחקים - שלושה בליגה ועוד משחק בגביע המדינה. בשלושת משחקיו בליגת העל רשם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בעונה הקודמת חתם בהפועל תל אביב, היה חודש בסגל של האדומים, אך לא התלבש ולו פעם אחת, כשהוא משוחרר בסופו של דבר מבלי לשחק.

בגלבוע יצאו מאוכזבים מההפסד אמש לבני הרצליה, כשהם משחקים רק עם שלושה זרים אך בכל זאת מצליחים לכפות משחק צמוד על הקבוצה מהשרון. דיאנג'לו הריסון, שעלה למשחק עם פציעה בקרסול, נלחם בכאבים לאורך כל המשחק, ובסיום ההתמודדות התלונן על נפיחות נוספת בקרוסולו והוא נמצא בספק גדול למשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully