וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "אני מאוד שמח בליברפול, זו רק ההתחלה שלי פה"

הכוכב המצרי הפריך את השמועות על עזיבה אפשרית לריאל מדריד: "יש לי שאיפות לעתיד עם ליברפול, אנחנו רוצים להגיע גם בשנים הבאות לליגת האלופות וגם לזכות, העתיד שלי הוא באנגליה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מוחמד סלאח הפך העונה בליברפול לאחד השחקנים הטובים והמבוקשים בעולם, כזה שמוזכר בנשימה אחת עם ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אחרי שכבש לא פחות מ-43 שערים עבור ליברפול עד כה והפך למלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, המצרי של קלופ הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד להצטרף לריאל מדריד, הקבוצה אותה תפגוש ליברפול בגמר ליגת האלופות.

סלאח, שטס ללונדון כדי לאסוף את פרס שחקן השנה בפרמיירליג מטעם העיתונאים, התייחס לשמועות על עתידו וסיפק כמה משפטים שאוהדי קבוצתו ישמחו לקרוא. "אני מאוד שמח פה, יש לי שאיפות לעתיד עם ליברפול. היתה לנו עונה נהדרת ועכשיו אנחנו בגמר ליגת האלופות וכולם מתרגשים. זו רק ההתחלה", אמר סלאח והוסיף: "זו השנה הראשונה שלי פה. לא צפיתי בכל המשחקים בעונה שעברה אבל אנחנו נותנים עונה שבלתי תיאמן".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
ריאל מדריד יכולה לשכוח ממנו? סלאח/רויטרס

ליברפול זקוקה לנקודה בלבד בבית מול ברייטון ביום ראשון כדי להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה ללא קשר לתוצאה שלהם בגמר מול ריאל מדריד. סלאח מאמין שהוא יכול להיות חלק משושלת: "בדרך לגמר ניצחנו קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ורומא. זו רק ההתחלה. אנחנו רוצים להגיע לאלופות גם בעונה הבאה וגם לזכות במפעל הזה. נשחק מול ריאל כדי לנצח".

אז סלאח רוצה להישאר באנפילד, אבל בליברפול מודעים שהם יצטרכו לשדרג את חוזהו של המצרי שהגיע לקבוצה מרומא בקיץ הקודם תמורת 37 מיליון ליש"ט בלבד. היום אגב, מחירו של סלאח מוערך בכ-200 מיליון יורו לפחות. לא שזה מחיר שאמור להרתיע קבוצות כמו ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן, ששילמה סכום דומה על ניימאר רק בקיץ הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully