וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0 חלש

השדים האדומים הבטיחו את המקום השני למרות שלא כבשו שער במשחק ליגה שני ברציפות, הפטישים גם לא הגיעו ליותר מדי מצבים ובסופו של דבר השתיים נפרדו ללא הכרעה במשחק חסר חשיבות

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא משחק מרשים במיוחד. פוגבה/רויטרס

ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד נפגשו הערב (חמישי) במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-31 בפרמיירליג. שתי הקבוצות הגיעו אל המשחק כשאין להן יותר מדי על מה לשחק, הפטישים כבר הבטיחו את ההישארות בפרמיירליג, השדים האדומים את המקום בליגת האלופות והערב גם את המקום השני, וכך זה גם נראה. ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0 שהותיר את הקבוצה של ז'וזה מוריניו במקום השני, כאמור, עם 78 נקודות, ארבע יותר מטוטנהאם השלישית כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. ווסטהאם במקום ה-15 עם 39 נקודות, שש מעל סוונסי שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים אל ליגת המשנה.

במשחק עצמו לא נרשמו יותר מדי אירועים מיוחדים כשמנצ'סטר יונייטד הייתה מעט יותר מסוכנת, אבל לא הצליחה לכבוש משחק ליגה שני ברציפות והיא עם שני ניצחונות בלבד בחמשת המחזורים האחרונים. עם זאת, ברור לכולם שמוריניו שומר את הקבוצה שלו ל-19 במאי, אז היא תשחק בגמר הגביע בוומבלי מול צ'לסי. ווסטהאם, מנגד, תעבור שינויים רבים בקיץ הקרוב ורק מחכה לסיים את העונה הרעה ומלאת דפיקות הלב הזו מבחינתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully