וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר זכתה באליפות אחרי 0:3 על מכבי תל אביב

הצפוניים זכו באליפות 14 ודאבל עשירי בתולדותיהם עם 22:25, 23:25, 24:26 אחרי שהוכיחו דומיננטיות לכל אורך הדרך. השוו את שיאם של הפועל המעפיל שזכו באליפות ה-14 שלהם בשנת 1985

הפועל מטה אשר חוגגת את הזכייה באליפות המדינה. אדריאן הרבשטיין
הפועל מטה אשר חוגגת אליפות/אדריאן הרבשטיין

הדומיננטיות משתלמת: הפועל מטה אשר זכתה היום (חמישי) באליפות והשלימה דאבל עשירי בתולדותיה אחרי ניצחון 0:3 במשחק השלישי של סדרת הגמר בכדורעף על מכבי תל אביב. שחקניו של נועם כץ היו ברמה אחת מעל לצהובים, ולמרות שהמערכות היו צמודות (22:25, 23:25, 24:26) הצליחו לצאת עם ידם על העליונה ולהוכיח שהם הקבוצה הטובה בארץ.

מדובר באליפות ה-14 של הצפוניים, שהשוו בכך את שיא הזכיות בתואר של הפועל המעפיל, שזכתה לאחרונה באליפות בשנת 1985. בעונה הבאה הדאבליסטית תנסה לשבור את השיא ואם תיראה כפי שנראתה העונה, יש לה סיכוי נהדר לעשות זאת.

מאמן הפועל מטה אשר נועם כץ: "הפסדנו לפני שנה את האליפות וזה עדיין יושב לי. לא האמנתי שנחזור כבר השנה למעמד הזה ועוד עם אולם מלא ואווירה כזאת. אני רוצה להודות לאוהדים ולראשי המועצה ועיריית עכו על התמיכה. עשינו עונה נהדרת עם גביע ועם ניצחונות באירופה על אלופות בוסניה וצ'כיה. אני רוצה אתגרים חדשים ברמה המקצועית למרות שמטה אשר/עכו זה מפעל חיים".

הקפטן אלכס אוסוקין חזר אחרי עונה ביפן וזכה להניף צלחת אליפות: "זו שמחה גדולה. בעונה שעברה ראיתי את אבדן האליפות מיפן וזה כאב. סיימנו עונה ארוכה וזה כיף גדול לזכות באליפות עם קבוצה חדשה לחלוטין".

הפועל מטה אשר: רנאטו 13, נביאדומסקי וסוקולוב 12 כ"א, פוייר 11, אוסוקין 6, יקובסן 4. ליברו: זינדרוף.

מכבי תל אביב: דוס סנטוס 12, גולדרין 10, גניס ופייגה 8 כ"א, רודניטסקי 6, כצנלסון 4. ליברו: שוורץ. שותפו: חנון, בן נון.

ילדה עם עוגה לכבוד הפועל מטה אשר שזכתה באליפות המדינה בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
עוגה לכבוד האלופה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully