וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל ברבע הגמר אחרי שבירת שיא של 34 שנים

המדורג מספר אחת בעולם ניצח 3:6, 4:6 את שוורצמן והשלים זכייה ב-50 מערכות ברציפות על חימר כשהוא שובר שיא היסטורי של מקנרו. גם זברב ברבע הגמר. נשים: שראפובה והאלפ הודחו

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מלך החימר/רויטרס

טורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000 של הגברים והפרמייר של ה-WTA נמשך היום (חמישי) ואנחנו מתחילים להתקרב אל שלבי ההכרעה.

מלך החימר רפאל נדאל רק הולך ומשתבח והערב הוא קבע עוד שיא מטורף על המשטח החום שהוא כל כך אוהב. השור ממאיורקה, המדורג ראשון בעולם, ניצח 3:6, 4:6 את דייגו שוורצמן הארגנטינאי (16 בעולם, 13 בטורניר) בתוך שעה ועוד 44 דקות ועלה לרבע הגמר, שם ישחק נגד דומיניק תים (7), שגבר על בורנה צ'וריץ' (35) עם 6:2, 6:7 (5), 4:6 בתוך שעתיים ועוד 25 דקות. בניצחון על שוורצמן הגיע רפאל נדאל לזכייה ב-50 מערכות ברציפות על חימר מבלי לשמוט ולו מערכה אחת. בסך הכול 21 משחקים והוא שבר את שיא הניצחונות על משטח מסוים שהיה שייך לג'ון מקנרו שקבע ב-1984 ריצה של 49 מערכות ברציפות על שטיח. איזו דומיננטיות אדירה של נדאל. עכשיו הספרדי מחזיק בשיא המערכות ברציפות על משטח כלשהו וגם בשיא הניצחונות כיוון שניצח ב-81 משחקים על חימר בין 2007-2005.

אגב, במגרש המרכזי במדריד התקבצו להם ספורטאים רבים כדי לצפות במשחק של אגדת הטניס וביניהם סרחיו יול ופליפה רייס מקבוצת הכדורסל של ריאל מדריד, ווילי הרננגומס משארלוט ואחיו חואן מדנבר, יאן אובלק מאתלטיקו מדריד, איסקו ונאצ'ו מריאל.

דושאן לאיוביץ' הסרבי רשם את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו. הסרבי, המדורג 95 בעולם, הדהים את חואן מרטין דל פוטרו (6) עם 6:3, 4:6, 6:7 (6) אחרי שעתיים ועוד 17 דקות. דל פוטרו הוביל כבר 0:4 בשובר השוויון של המערכה השלישית, אבל הסרבי בן ה-27, שעשה את כל הדרך מהמוקדמות, לא נבהל והצליח לחזור ולרשום ניצחון ענק שמסדר לו מפגש עם קווין אנדרסון ברבע הגמר (8) אחרי שהדרום אפריקאי ניצח 3:6, 6:7 (7) את פיליפ קולשרייבר (28).

דניס שפובאלוב, שחגג לפני פחות מחודש את יום הולדתו ב-19, הצליח לנצח 4:6, 4:6 את בן ארצו מילוש ראוניץ' (24) בתוך שעה ועוד 22 דקות בלבד. הקנדי הצעיר יפגוש ברבע הגמר את קייל אדמונד הבריטי, שנמצא בכושר פנטסטי. אדמונד, שעבר בסיבוב השני את נובאק דג'וקוביץ' בתום משחק קשה מאוד פיזית ומנטאלית, הצליח לרשום עוד ניצחון ענק מבחינתו עם 3:6, 3:6 מול דויד גופן הבלגי (10).

סשה זברב בן ה-21, המדורג שלישי בעולם ושני בטורניר, הצליח להרשים מאוד ולנצח 4:6, 2:6 את ליאו מאייר הארגנטינאי (45), שחקן חימר מצוין בפני עצמו. הגרמני, שהגיע למדריד אחרי שזכה בטורניר מינכן ביום ראשון, ישחק ברבע הגמר נגד ג'ון איזנר האמריקאי (9), לו הפסיד בגמר טורניר המאסטרס במיאמי השנה בתום משחק מותח מאוד. איזנר עבר את פאבלו קואבס האורוגוואי (47) עם 7:6 (9), 6:7 (3), 6:7 (4).

דושאן לאיוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
אחד הניצחונות הגדולים בקריירה. לאיוביץ'/רויטרס

בצד של הנשים יצא לדרך כבר שלב רבע הגמר. האלופה המכהנת והמדורגת ראשונה בעולם סימונה האלפ הודחה אחרי הפסד 6:4, 6:3 לקרולינה פלישקובה הצ'כית (6), שעברה בסיבוב הקודם את סלואן סטיבנס ונראית כמועמדת בכירה לזכות בתואר. היא מחכה בחצי הגמר למנצחת במפגש המסקרן בין דריה קסאטקינה לפטרה קביטובה. קרולין גרסיה הצרפתייה, המדורגת שביעית, הייתה הראשונה לעלות אל חצי הגמר עם 2:6, 3:6 מול קרלה סוארס נבארו המקומית (25).

מריה שראפובה, 52 בעולם, סיימה את דרכה ברבע הגמר כשהפסידה 4:6, 6:2, 6:3 לקיקי ברטנס הנפלאה, שאוהבת מאוד את החימר והגיעה עד לחצי גמר רולאן גארוס ב-2016.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
פלישקובה המאושרת/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
מודה למעריצים. זברב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully