וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: עדן ענבר ימשיך לעונה רביעית במכבי בנות אשדוד

10.5.2018 / 16:39

מאמן נבחרת ישראל ימשיך בדאבליסטית וינסה להמשיך את השליטה של הקבוצה בענף. אשדוד החליטה גם השנה לא להשתתף באירופה. שי דורון הצטרפה לסגל נבחרת ישראל בכדורסל 3 על 3

שי דורון, שחקנית מכבי אשדוד. לירון מולדובן
תנסה לקדם את הענף. שי דורון/לירון מולדובן

מכבי בנות אשדוד הודיעה היום (חמישי) על המשך דרכו של המאמן עדן ענבר לעונה רביעית במועדון. ענבר, מאמן נבחרת הנשים של ישראל, הוביל את הצהובות בעונה שעברה לזכייה בדאבל, כשבעונותיו במועדון הדריך את הקבוצה לשלוש אליפויות ושני גביעי מדינה. במקביל, הודיעה הקבוצה כי החליטה לוותר גם העונה על השתתפות באירופה, בשל חוסר יכולת תקציבית.

"אנו שמחים וגאים בכך שעדן ענבר הסכים להמשיך לאמן את הקבוצה עונה רביעית ברציפות. אנחנו מחויבים להישגיות ומשקיעים מאמצים גדולים כדי להמשיך ולהיות הקבוצה המובילה בכדורסל הנשים. בימים אלה אנו עושים מאמצים קודם כל לחדש את ההסכמים עם קפטן הקבוצה קטיה לויצקי ושי דורון מבכירות השחקניות בישראל", אמר המנכ"ל אורי בן סימון בהודעה מטעם המועדון.

* איגוד הכדורסל הודיע במפתיע כי כוכבת נבחרת ישראל שי דורון הצטרפה אמש לסגל נבחרת ישראל בכדורסל 3 על 3, בצוותא עם נופר שלום, לימור פלג ואלואיזה כץ, וייתכן מאוד שתשתתף גם במוקדמות אליפות אירופה שתתקיים ברומניה בסוף יולי. באיגוד מנסים לקדם את ענף הכדורסל 3 על 3, במיוחד לאור האישור שהענף ישתתף כחלק מהתוכנית האולימפית באולימפיאדת טוקיו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully