וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון החתימה את ראסטקו סטויקוביץ' וירמי סידי

הפיבוט הסרבי המוערך, שהיה מועמד לשביעיית העונה בליגת האלופות, יגיע כעולה חדש ובשל יהדותו ייחשב כישראלי. מלך שערי ליגת העל חתם לשנתיים ויחליף את לואיס פיליפה ריינה

שחקני מכבי ראשון לציון ירמי סידי (מימן), אלדר שיקלושי.
ירמי סידי עם אלדר שיקלושי

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפיבוט הסרבי ראסטקו סטויקוביץ' וגם של המקשר הימני ירמי סידי לעונה הקרובה. סטיקוביץ' הוא אחד הפיבוטים המוערכים באירופה ובשל יהדותו יגיע לישראל כעולה חדש. הוא היה מועמד העונה לשביעיית העונה בליגת האלופות וישחק כישראלי בליגת העל. סטויקוביץ' אמר: "אני שמח מאוד שניתנת לי הזדמנות לחזור לשורשים ולגלות את הרקע היהודי שלי ולשחק בישראל. אני מחכה לרגע שאהיה אזרח במדינה האדירה הזו. אשמח להיות שותף לקידום הכדוריד הישראלי ולתרום להביא הישגים למכבי ראשון לציון בארץ ובאירופה ולהשיג את היעדים של המועדון".

שחקן נוסף שהוחתם הוא ירמי סידי, מלך שערי ליגת העל בשנה החולפת, שחתם לשנתיים ויחליף את הזר הספרדי לואיס פליפה ריינה שחוזהו לא הוארך. סידי אמר: "אני שמח וגאה להצטרף למועדון גדול ומעוטר כמו מכבי ראשון לציון. אני מחכה בקוצר רוח לחזור לשתף פעולה עם סער, לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה ולזכות בתארים".

יו"ר המועדון ראול סרוגו: "מדובר בשני שחקנים שיחזקו אותנו בהשגת היעדים לעונה הקרובה. החתמתו של ראסטקו היא סנסציונית בקנה מידה אירופי. עצם היותו יהודי וישראלי מעצימה את הענין, כמ"מ איגוד הכדוריד אני מקווה שאף יוכל לשחק בקרוב בנבחרת ישראל. לגבי ירמי, יכולותיו ידועות, זהו אחד השחקנים המוכשרים ביותר בכדוריד הישראלי ואני שמח שהוא אצלנו. מכבי ראשון תתבסס גם העונה על שחקנים ישראלים מוכשרים ורובם שחקני בית שגדלו במועדון אשר יובילו את הקבוצה למימוש מטרותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully