וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל חדרה יכולה לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל

הקבוצה של ניסו אביטן תוכל לחזור לליגה הבכירה לראשונה מאז 1979 אם תנצח את הפועל עפולה וראשון לציון תפסיד לקטמון (16:00, 5+ לייב). הפועל תל אביב תארח את הפועל נצרת עילית

אוהדי הפועל חדרה. שלומי גבאי
מריחים היסטוריה. אוהדי הפועל חדרה/שלומי גבאי

מחר (שישי) יצא לדרך המחזור ה-36 (אחד לפני האחרון) במסגרת הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית שבסופו הפועל חדרה עשויה לחגוג עלייה היסטורית לליגת העל לראשונה מאז שנת 1979. הקבוצה של ניסו אביטן תארח את הפועל עפולה (16:00, שידור יחד עם שאר משחקי הלאומית ב-5+ לייב) כשהיא יודעת שניצחון שלה והפסד של הפועל ראשון לציון אצל הפועל קטמון יתן את האות לחגיגות העלייה. במשחקים נוספים הפועל תל אביב תארח את הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת את בית"ר תל אביב רמלה.

seperator

הפועל חדרה - הפועל עפולה

הלחץ נמצא כל כולו על קבוצתו של ניסו אביטן, שרוצה לעשות היסטוריה ולחזור לליגת העל לראשונה משנת 1979. אחרי הפסד 1:0 דרמטי להפועל ראשון לציון במחזור שעבר, חדרה יודעת שאיבוד נקודות נוספות עלול לעלות לה במקום השני אם ראשון לציון תצליח לגבור על הפועל קטמון במשחק המקביל. לעפולה, שמגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, אין יותר מדי על מה להילחם במשחק הזה אך היא תנסה בכל זאת למנוע מחדרה לחגוג על חשבונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גל אסולין שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
גל אסולין חוגג בניצחון של ראשון לציון על חדרה/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון

אחרי 0:1 דרמטי במחזור שעבר על הפועל חדרה, ראשון לציון הצליחה לצמצם את הפער מחדרה השנייה לנקודה אחת בלבד. היא עדיין תלויה בתוצאות של יריבתה למאבק העלייה, אך אם תפסיד היא עלולה לאבד סיכוי לעלייה כבר מחר. קטמון הייתה בתמונת העלייה כמעט עד הסוף, אך ההפסדים האחרונים עלו לה בניסיון לסיים במקום השני והיא תנסה לעלות בעונה הבאה. בינתיים, היא יכולה לנסות להרוס לראשון לציון את חלום העלייה.

אוהדי הפועל תל אביב. שלומי גבאי
מקווים לא לחזור ללאומית בעתיד. אוהדי הפועל תל אביב/שלומי גבאי

הפועל תל אביב - הפועל נצרת עילית

האדומים מתל אביב יקיימו משחק ביתי אחרון העונה נגד נצרת עילית וינסו לתת לאוהדים שלהם עוד רגע משמח לפני המעבר לליגת העל בעונה הבאה, בתקווה שהקבוצה לא תחזור לליגה הלאומית בשנים הקרובות.

seperator

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה

משחק לפרוטוקול בלבד שהמנצחת בו תקבל יתרון במאבק על הסיום במקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully