וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן לא צפוי להמשיך, ורד "מושפל", ניצן יקבל הצעה: בית"ר בחוסר ודאות

10.5.2018 / 7:42

סוער בבירה ביום שאחרי גמר הגביע: גיא לוזון, אלישע וגיא לוי הועלו כאופציות להחליף את בן זקן, קונטה והייסטר רוצים לעזוב, ורד כועס, שכטר לא יישאר ועתידו של עזרא מעורפל. וגם: הטעויות עם קליימן, שעשוי לפנות את המקום לניצן

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. עידן ורד כועס: "במאני טיים לא נתנו לי להוביל. זה משפיל"

אווירת הנכאים בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים נבעה בעיקר מההפסד אמש (רביעי) 3:1 להפועל חיפה בגמר הגביע, אבל גם ממה שעתיד לקרות. איתי שכטר יצא מטדי כשהוא מדדה וחושש מהמכה שקיבל בברך, כשהוא אומר לאנשי בית"ר: "אני מרוקן נפשית, נתתי את כל מה שיש לי, נקרע לי הלב שלא הבאנו גביע לקהל". עידן ורד, שלא פתח בשבת מול הפועל באר שבע ואתמול נכנס רק בדקה ה-106, אחרי הקבוצה כבר נקלעה לפיגור 2:1, נראה מתוסכל מאוד ואמר לחבריו: "שנתיים אני מוביל את הקבוצה, ובמאני טיים לא נתנו לי להוביל. זה משפיל". בסביבתו של ורד דיברו על כך שייתכן כי יש רצון לקצץ בחוזהו לשנים הבאות, אך בבית"ר הכחישו וטענו כי הוא צפוי להמשיך להיות השחקן המוביל.

גם טל כחילה לקח קשה את ההפסד ואמר לאביו, אהוד, בבכי: "הייתי צריך להביא את הגביע, אם לא עכשיו מתי נביא אותו?". אופיר קריאף, מנקודות האור בבית"ר אמש, התחיל למלמל ולהסתכל ליציעים, למשפחה, לאנשים שהוא מכיר ואמר: "בושה, בושה, איך נפלנו ככה? עונה כזאת תסתיים בלי תואר ועוד עם טדי מלא בקהל שלנו? שלחנו אנשים הביתה בוכים".

האוהדים גידפו את אריק סאבו ושון גולדברג, שלא נותרו חייבים וענו להם. סאבו התקרב לכיוון היציע בכעס, אך נעצר על ידי המאבטחים שמנעו עימות פיזי. גם בירידה לחדר ההלבשה סאבו המשיך להתעמת עם אוהדים עד שאנשי בית"ר תפסו אותו. אלי טביב ואלי אוחנה נראו מאוכזבים מאוד. החל מהיום הם יצטרכו לחשוב איך מרימים את המועדון, שאמנם עשה עונה טובה והרוויח בחזרה את הקהל, אבל סיים אותה ללא תארים ועם הרבה טעויות.

עוד בנושא

הפועל חיפה זכתה בגביע אחרי 1:3 דרמטי מול בית"ר ירושלים
בן בסט: "זה רגע שממלא אותי". קלינגר: "קבוצה שהפכה מברווזון מכוער ליפיופה"
ציוני הגמר: שטקוס 8, שיימן 7, קליימן 4 ומה עם בני בן זקן?
קליימן: "בעונה הבאה אהיה במקום שמכבד אותי". סאבו התעמת עם אוהדים

מיקי סירושטיין, עידן ורד, בני בן זקן בית"ר ירושלים מאוכזבים. יוסי ציפקיס
העתיד מעורפל. בן זקן, עידן ורד וסירושטיין מאוכזבים על הספסל/יוסי ציפקיס

2. בן זקן לא צפוי להמשיך. אלישע לוי, גיא לוזון וגיא לוי מועמדים?

שאלת המאמן עדיין נותרה אחת השאלות הגדולות לקראת העונה הבאה. נראה כי גם בבית"ר מבינים כי העסק גדול על בני בן זקן. במאני טיים בבית"ר הרגישו היטב את חוסר הנסיון של המאמן וטענו כי מידת ההשפעה שלו על הקבוצה העונה מינורית. גם כשבית"ר אגרה נקודות והבקיעה היא עשתה זאת לא מעט בניגוד למהלך המשחק ותחת יכולת פושרת שלא שיקפה דרך של מאמן. אלי טביב יצטרך להמשיך להיות מעורב בכל מה שקשור לסגל, הרכבים ואולי גם חילופים אך לא באופן אינטסיבי כמו בעידן בן זקן. בית"ר זקוקה למאמן כריזמטי שיוכל להשפיע על השחקנים ועל הבעלים. כל מינוי אחר רק ייקח את המועדון אחורה. אתמול החלו לעלות את שמותיהם של אלישע לוי, גיא לוזון, גיא לוי ועוד, אך בבית"ר אמרו כי ייקחו יום-יומיים כדי לחשוב לפני שיקבלו החלטות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם נציגו אלי אוחנה. ברני ארדוב
מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה? אלי טביב ואוחנה ביציע/ברני ארדוב

3. באר שבע אורבת בפינה: גם חן עזרא יעזוב?

ההחלטה הראשונה שיצטרכו לקבל בבית"ר היא בנוגע לחן עזרא. הלילה תסתיים האופציה של בית"ר להאריך את חוזהו של השחקן בסכום של כ-230 אלף דולר ואם לא תעשה זאת, הפועל באר שבע תארוב בפינה. בבית"ר דיברו על כך שיישבו עם השחקן וידברו איתו על חוזה לשנתיים בסכומים מופחתים, אך בשורה התחתונה אי מימוש האופציה מצד בית"ר היום תוביל ככל הנראה לעזיבתו של השחקן.

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים לפני גל אראל שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
גם הוא יחמוק לבית"ר מבין האצבעות? חן עזרא/יוסי ציפקיס

4. בבית"ר מבינים: טעינו עם בוריס קליימן

בוריס קליימן הנסער אמר בסיום כי בעונה הבאה הוא יהיה ב"מקום שמכבד ומעריך אותי". השוער הציג יכולת חלשה כמו בלא מעט משחקים העונה, אך אפשר להבין לליבו. הסיפור עם קליימן מתחיל בקיץ, אז החליטו בבית"ר לשחרר את מאמן השוערים גיא סולומון, אליו קליימן היה קרוב מאוד, ולהחליפו בעמי גניש. בבית"ר כבר מודים היום כי זאת הייתה טעות, ויודעים שההתנהלות מול קליימן לא עשתה טוב לאף אחד. זה החל עוד במשחקי גביע הטוטו ובויכוח בין שרון מימר לאלי טביב, שביקש מהמאמן לפתוח עם סתיו שושן. זה נמשך כשקליימן עצמו נכנס לחדרו של אלי אוחנה, ביקש להחזיר את סולומון ונזרק מהחדר, ובפרסומים לאורך כל העונה על מחליפים אפשריים מבלי שמדברים עם קליימן על הארכת חוזה. לקליימן אין יותר מדי הצעות אטרקטיביות אחרי העונה הזאת ולבית"ר אין יותר מדי אופציות ישראליות בשוק. אחרי שהאבק ישקע, יעשו נכון הצדדים אם יישבו וינסו לראות איפה כל אחד טעה בעונה הזאת.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
התצוגה החלשה הייתה רק סימפטום. קליימן/יוסי ציפקיס

5. קונטה והייסטר רוצים לעזוב, קלאודמיר וז'אורז'יניו מתנדנדים

גם בנוגע לשאר הסגל יש הרבה סימני שאלה. מרסל הייסטר ואנטואן קונטה היו רוצים לעבור לליגה אחרת בעונה הבאה. הייסטר לא מסתיר את האכזבה שלו בחודשים האחרונים ואומר בפירוש כי היה רוצה לחזור לאירופה. אנטואן קונטה עובר בעיות אישיות והבהיר לנציגיו כי הוא מעדיף לחזור לצרפת אפילו בהשאלה. בבית"ר ינסו למכור לפחות אחד מהשניים. גם קלאודמיר מתנדנד ואם יימצא שחקן טוב יותר לעמדה שלו, בית"ר תוותר עליו. בית"ר עדיין לא אישרה לפאוק סלוניקי את מימוש האופציה על אריק סאבו ויכולה לסגת גם מההסכם עם הסלובקי. ז'אורז'יניו חתום לשנתיים הבאות, אך ייתכן כי גם ממנו יבקשו לחפש קבוצה חדשה. במילים אחרות: למרות העונה הטובה, הסגל צפוי לעבור מהפכה משמעותית.

שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר מאוכזב. יוסי ציפקיס
גם הוא בדרך החוצה? קלאודמיר/יוסי ציפקיס

6. "אולי טוב שהבלון התפוצץ"

בית"ר מקווה לסכם עם קרלוס קוויאר בימים הקרובים, אבל יש עוד שמות חמים חוץ ממנו: הקבוצה מעוניינת לצרף חלוץ ישראלי, כשעל הפרק עומדים שובל גוזלן או אלי אלבז. גם שמו של טל איילה הוזכר. השוער איתמר ניצן שעוזב את עירוני קרית שמונה, צפוי לקבל בימים הקרובים הצעה לעונה. בבית"ר ייקחו מספר ימים לחשוב ואז יחלו בהכנות הרשמיות לעונה הבאה.

כך או כך, את המסקנה הראשונית אליה כולם הגיעו העז לומר אמש אחד מאנשי המועדון: "באיזשהו מקום הבלון התפוצץ וזה אולי טוב לנו. מה שהיה השנה כנראה לא באמת שווה תואר. אם הפועל חיפה מגיעה לגמר בטדי מלא באוהדים שלנו ומשחקת טוב יותר, זה אומר הכל. לא הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully