וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדי בנעטיה: "כתבנו את שמנו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל"

הבלם, שכבש צמד ב-0:4 של יובנטוס על מילאן בגמר הגביע האיטלקי שסידר לגברת הזקנה דאבל רביעי רצוף, התרגש: "הוכחנו מי אנחנו". גאטוזו: "שילמנו על הטעויות שלנו. כואב על האוהדים"

שחקן יובנטוס חואן קואדרדו חוגג עם מאמנו מסימליאנו אלגרי. רויטרס
"הגיע לשחקנים לחגוג". מסימליאנו אלגרי מקבל מקלחת קצף מחואן קואדרדו/רויטרס

ביובנטוס חגגו אתמול (רביעי) את הזכייה בדאבל רביעי ברציפות אחרי 0:4 על מילאן בגמר הגביע האיטלקי באולימפיקו שברומא. מעל לכל, הניצחון סימל את הדומיננטיות של הגברת הזקנה בגזרה המקומית כבר ארבע שנים ברציפות, כאשר היא אפילו לא מאפשרת ליריבותיה לזכות בתואר המשני באיטליה וממשיכה לבסס את מעמדה כאחת מהקבוצות הגדולות ביותר שהיו אי פעם בארץ המגף.

מאמן יובנטוס, מסימליאנו אלגרי, אמר בסיום: "לשחקנים היה משחק אדיר. הניצחון הגיע לנו. אמרתי לשחקנים שהערב הזה הוא בשבילם ובשביל האוהדים, ושמגיע להם לחגוג אחרי העונה הקשה שהם עברו. במשחקים מהסוג הזה לוקח זמן למשחק להתניע, אבל היינו רגועים, שיחקנו בסבלנות ואחרי שהשגנו את השער הראשון הכל הסתדר".

כובש הצמד, מהדי בנעטיה הוסיף: "זאת יובנטוס. זה תענוג לראות את האוהדים שלנו כל כך מאושרים, זה גורם לי לגאווה. זאת הייתה שנה חשובה, לא קלה, אבל הוכחנו מי אנחנו. כתבנו את השם שלנו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל האיטלקי. יש לנו מנטליות מנצחת, אנחנו מאוחדים ואנחנו יכולים להמשיך".

שחקן יובנטוס מיראלם פיאניץ' חוגג זכייה בגביע האיטלקי. רויטרס
חגיגה גדולה בטורינו/רויטרס

ג'אנלואיג'י בופון כתב בטוויטר: "רצינו לנצח. רצינו להמשיך לשבור שיאים. רצינו להראות לכולם - אנחנו יובנטוס!"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו סיכם באכזבה: "זה הכדורגל. התוצאה לא משקפת את המשחק, אבל ברמות האלה משלמים על טעויות. במשך 56 דקות הם בכלל לא איימו על השער שלנו, אבל אז עשינו טעות אחר טעות ואנחנו חייבים להשלים על זה. גם אני מאמין צעיר, אני לומד ומבצע טעויות. אנחנו צריכים להבין איפה טעינו וללמוד מזה כדי להשתפר. הדבר הכי כואב זה שהגיעו לכאן 40,000 אוהדים שלנו ואנחנו נתנו להם תוצאה כזאת".

עוד באותו נושא

יובנטוס זכתה בגביע האיטלקי אחרי 0:4 על מילאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully