וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור מונה למאמן קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון

הקבוצה משקיעה משמעותית לקראת העונה הבאה וצירפה גם את המרכזת ניצן דונאי, שאמרה: "שמחה מאוד לחזור הביתה למועדון בו גדלתי". מאור: "מקווה שנגיע הכי רחוק שאפשר"

גלעד מאור מאמן מכבי ראשון לציון בכדוריד נשים.
יוצא לדרך חדשה. מאור

מכבי ראשון לציון משדרגת משמעותית את קבוצת הנשים שלה. המועדון מודיע על החתמתו של גלעד מאור, המאמן שהוביל את קבוצת הגברים לתארים רבים, כמאמן קבוצת הנשים של המועדון.

רכש ראשון נוצץ של המועדון הוא החתמתה של הבינלאומית ניצן דונאי. המרכזת המחוננת שגדלה במכבי ראשון לציון, שיחקה בשש שנים האחרונות כשחקנית בליגת העל המקצוענית בספרד בקבוצת ברה ברה סאן סבסטיאן שם זכתה במשך מספר עונות בתארי אליפות ספרד, גביע המלך, והסופר קאפ כולל הופעות בליגת האלופות וEhf Cup (שמינית גמר) וכן הובילה את אלצ'ה מוסטאנג וכן את ולנסיה לצמרת הליגה הספרדית כשחקנית מובילה.

ניצן דונאי: "אני מאוד שמחה לחזור הביתה למועדון בו גדלתי. למכבי ראשון יש מטרות ברורות לגבי עונה הבאה ובתור ספורטאית זה נותן לי הרבה מוטיבציה וחשק להגשים אותן. ראשון לציון היא אימפריה בכדוריד גברים, הגיע הזמן שתהיה אימפריית נשים".

גלעד מאור: "גאה ומתרגש לסגור מעגל היכן שהתחלתי בקבוצת הנשים ב-1995. מקווה שביחד עם פרוייקט העתיד של מחלקת הנוער והנשים המדהים שאנחנו עושים במועדון, נצליח להגיע הכי גבוה שאפשר גם עם קבוצת הנשים. ועכשיו לעבודה הקשה שמצפה לנו. בהצלחה".

ראול סרוגו: "זהו תהליך טבעי של התקדמות קבוצה הנשים שלנו. מינויו של מאמן בעל שיעור קומה כמו גלעד והחתמתה של שחקנית נבחרת ישראל, שייצגה אותנו בכבוד רב באחת הליגות הטובות באירופה, שחקנית בית שגדלה במועדון, מסמלים את מיצובה של מכבי ראשון לציון כקבוצת צמרת בליגה לנשים. הקבוצה תמשיך להסתמך על שחקניות בית ותיקות כמו קרן בן הרוש וסיוון אוליאל, על שחקניות רכש ישראליות נוספות, 3 שחקניות זרות איכותיות המצויות בהליך חתימה, וכמובן שחקניות מחלקת הנוער שמתדבקות בקבוצה הבוגרת. אין ספק שהשנה תהיה תחרותית מאוד עם צמרת צפופה וליגת הנשים תהיה מעניינת".

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד מאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully