וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הודח ממדריד בסיבוב השני, רפאל נדאל ממשיך לשבור שיאים

הסרבי הפסיד 6:3, 2:6, 6:3 לאדמונד (22) וייצא מהטופ 15 לראשונה מאז ינואר 2007. השור ממאיורקה הביס 3:6, 1:6 את מונפיס ורחוק מערכה מהשיא של מקנרו. גם שראפובה ברבע הגמר

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עוד הפסד כואב. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP והפרמייר של ה-WTA נמשך היום (רביעי) עם משחקי הסיבוב השני אצל הגברים ושלב שמינית הגמר אצל הנשים.

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לאכזב. הסרבי, המדורג 12 בעולם, לא הצליח לשמור על עקביות והפסיד 6:3, 2:6, 6:3 לקייל אדמונד הבריטי (22) בתוך שעה ו-42 דקות. נולה הודח כבר בסיבוב השני כשאדמונד חובט 30 ווינרים לעומת 11 בלבד של יריבו. דג'וקוביץ' ייצא מה-15 הראשונים בעולם בדירוג הקרוב שיפורסם וזו תהיה הפעם הראשונה שהוא לא בין 15 הטניסאים הבכירים בעולם מאז ינואר 2007. עדיין נותרו לו המון נקודות להגן עליהן בקרוב: 600 ברומא, 360 ברולאן גארוס ו-250 באיסטבורן.

רפאל נדאל רוצה לזכות בטורניר מדריד בפעם השישית בקריירה והוא כמובן הפייבוריט הברור לעשות את זה. השור ממאיורקה הביס 3:6, 1:6 את גאל מונפיס הצרפתי (41) בתוך שעה ועוד 13 דקות בלבד כשהוא מציג רמת טניס גבוהה במיוחד וזוכה במערכות ה-47 ו-48 ברציפות שלו על חימר (ב-20 משחקים). עכשיו נדאל רחוק מערכה אחת בלבד מהשיא שקבע ג'ון מקנרו לרצף מערכות על אותו משטח והאמריקאי עשה את זה עם 49 מערכות על שטיח ב-1984. רפא ישחק בסיבוב השלישי נגד דייגו שוורצמן הארגנטינאי (16), שניצח 5:7, 6:2, 2:6 את פליסיאנו לופס המקומי (30).

דויד גופן (8 בטורניר) עלה לשמינית הגמר בזכות 5:7, 3:6 על רובין האסה ההולנדי. המערכה הראשונה הייתה צמודה והפכפכה, אך בשנייה הבלגי לקח את המושכות והוא צפוי לפגוש את דג'וקוביץ', שישחק בסיבוב השני מול קייל אדמונד. קווין אנדרסון (6) נתקל בלא מעט קשיים מול מיכאיל קוקושקין הקזחי, הפסיד במערכה הראשונה ונגרר לשובר שוויון בשנייה, אך שייט במערכה המכרעת בדרך ל-7:5, 6:7 (3), 2:6. הדרום אפריקאי יפגוש את פיליפ קולשרייבר, שגבר בתום קרב עיקש מאוד על פיליפ קולשרייבר בתוצאה 3:6, 6:4, 5:7 על רוברטו באוטיסטה אגוט (11), לזכותו כבר הייתה נקודת משחק. הגרמני ניצח גם כאשר השניים נפגשו בשבוע שעבר בטורניר מינכן.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
48 מערכות ברציפות על חימר. סניור רפא/רויטרס

סימונה האלפ המשיכה את הטורניר המצוין שלה ועשתה עוד צעד לעבר שמירה על התואר שלה עם ניצחון בשתי מערכות, 1:6, 4:6 על חשבונה של קריסטינה פלישקובה. המדורגת ראשונה בעולם ניצחה את הצ'כית בבירת ספרד גם בשנה שעברה ובנוסף גברה עליה השנה באינדיאן וולס. היא טרם הפסידה מערכה בטורניר ובאף אחת משש המערכות שניצחה לא איבדה יותר מארבעה משחקונים. הרומנייה תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין סלואן סטיבנס (9) לקרולינה פלישקובה (6). קרוליין ווזניאקי, המדורגת שנייה, נשלחה הביתה אחר כבוד עם הפסד 6:2, 6:2 לקיקי ברטנס המדורגת 20 שנחשבת לשחקנית חימר מעולה והגיעה עד לחצי הגמר ברולאן גארוס לפני שנתיים.

פטרה קביטובה, המדורגת עשירית, נאבקה קשה במשך שעתיים ועוד 14 דקות על מנת לעלות לשמינית הגמר עם 7:6 (4), 3:6, 3:6 מול אנט קונטבייט האסטונית (29) שהדיחה את ונוס וויליאמס בסיבוב הראשון. גם קרלה סוארס נבארו המקומית (25) בסיבוב הבא אחרי 6:2, 2:6, 4:6 מול ברנרדה פרה האמריקאית (97), שעשתה את הדרך מהמוקדמות. קרולינה פלישקובה הצ'כית המצוינת, המדורגת שישית בעולם, עשתה בית ספר לסלואן סטיבנס (9) עם 2:6, 3:6 בשעה ועוד שלוש דקות.

שחקנית נוספת שצלחה את הסיבוב השני היא מריה שראפובה, שהציגה משחק מצוין וניצחה את קריסטינה מלאדנוביץ' 3:6, 4:6. הרוסיה העפילה לרבע הגמר הראשון שלה מאז שטוטגרט ב-2017, ותפגוש בשלב הבא את קיקי ברטנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
עשתה את שלה. שראפובה/רויטרס

* בינתיים, סרינה וויליאמס הודיעה שלא תתחרה בטורניר רומא שייפתח בשבוע הבא. הטניסאית שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם חזרה במרץ האחרון למגרשים אחרי חודשים ארוכים של היעדרות בשל חופשת לידה, אך התקשתה להיכנס לכושר. היא הודחה בסיבוב השלישי של אינדיאן וולס וכבר בסיבוב הראשון של טורניר מיאמי וכעת היא עומדת לפספס את הטורניר בו זכתה ארבע פעמים בעבר. וויליאמס טרם התחילה את עונת החימר ולא ברור אם תיקח חלק ברולאן גארוס שיחול בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully