וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר כדוריד: הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:2 על מכבי תל אביב

האדומים שוב ניצחו 20:27 והם רחוקים משחק אחד בלבד מצלחת האליפות וזכייה בדאבל. משחק מספר 3 יתקיים ביום שישי. עידן מימון: "זה קרוב ומוחשי, אבל עדיין לא נגמר"

אבישי סמולר שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. גבי אלאלוף, אתר רשמי
אבישי סמולר בדרך לכיבוש/אתר רשמי, גבי אלאלוף

הפועל ראשון לציון גברה הערב (שני) 20:27 על מכבי תל אביב ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר-יד. האדומים רחוקים משחק אחד בלבד מהנפת צלחת האליפות וזכייה בדאבל והם עשויים לעשות זאת במשחק מספר 3 שיתקיים ביום שישי. השחקנים של עידן מימון המשיכו במומנטום מהמשחק הראשון בסדרה וניצחו בתוצאה זהה. כעת הם כאמור מרוחקים משחק אחד בלבד מדאבל - בדיוק כשם שעשו ב-2015.

המשחק היה בשליטה של ראשון מהפתיחה. האדומים עלו ל-0:5 מהיר, הגדילו בהמשך ל-5:12 והובילו במחצית 8:14 אחרי דקות מצוינות של השוער פג'ה דיאנוביץ'. מכבי תל אביב הצליחה לצמק בפתיחת המחצית השנייה, אבל מימון לקח פסק זמן ואחריו ראשון לציון לא הבטיחה יותר לאחור. נובאק בושקוביץ' ויותם טל הובילו ריצה שהוליכה ליתרון שיא 11:22 ועד הסיום האדומים שייטו לניצחון קליל ויתרון מבטיח בסדרה.

בושקוביץ' הוביל את הכובשים של ראשון לציון עם 6 ויותם טל ודניאל שקלים כבשו 4 שערים כל אחד. במכבי תל אביב פרדראג דאצ'ביץ' מצא את הרשת 4 פעמים.

עידן מימון אמר בסיום: "יש אפשרות לזכות באליפות ובדאבל. זה נראה קרוב ומוחשי, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר ומי כמונו יכולים לומר זאת אחרי הסדרה הקודמת מול מכבי ראשון לציון. יש לי הרבה כבוד ליריבה. הבאנו מולה דברים חדשים בסדרה. נבוא ביום שישי לסיים את הסיפור מול הקהל הנפלא שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully