וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגמר הגביע הצרפתי: פ.ס.ז' מול לז הרבייה במיס מאץ' הגדול בהיסטוריה

האלופה תוכל להשלים זכייה בטרבל אם תנצח בסטאד דה פראנס את הסינדרלה שמגיעה מהמקום ה-13 בליגה השלישית (22:00, ספורט2). המאמן מסאלה: "נראה כמה שניות נצליח להחזיק אותם"

פריס סן ז'רמן הנפת גביע. רויטרס
רק סנסציה חסרת תקדים תמנע מהם עוד הנפה. שחקני פריס סן ז'רמן עם גביע הליגה/רויטרס

פריס סן ז'רמן צפויה להשלים מחר (שלישי, 22:00, ספורט1) זכייה בטרבל הצרפתי, כשהיא תפגוש בגמר בסטאד דה פראנס את הסינדרלה לז הרבייה מהליגה השלישית. פ.ס.ז' זכתה בגביע בשלוש השנים האחרונות ותוכל להניף אותו בפעם ה-12, כאשר היריבה הצנועה שלה תנסה לחולל סנסציה באמת חסרת תקדים ולהיות הקבוצה הלא מקצוענית הראשונה שזוכה בגביע.

לז הרבייה מגיעה למיס מאץ' הגדול בהיסטוריה מהמקום ה-13 בליגה השלישית. יש לה תקציב של בערך שני מיליון יורו, לעומת תקציב העתק של האלופה שעומד על 540 מיליון. היא הקבוצה הרביעית מהליגה הזו שהגיע לגמר הגביע, אחרי נים (1996), אמיין (2001) וקביאי (2012). אלא שבניגוד לקודמותיה, היא עשתה את הדרך לגמר בלי לפגוש אפילו יריבה אחת מהליגה הבכירה.

סטפן מסאלה מאמן לז הרבייה. רויטרס
מעריץ מושבע של הכדורגל האיטלקי. סטפן מסאלה/רויטרס

פ.ס.ז' תחסר את ניימאר ומרקו וראטי הפצועים, כשהקפטן טיאגו סילבה התייצב למסיבת העיתונאים לקראת הגמר ואמר על היריבה: "תמיד קשה לשחק מול יריבה מליגות נמוכות יותר, הרי אתה חייב לנצח. ביקשתי מהצוות שלנו לראות קטעי וידאו של החלוצים שלהם כדי שאהיה מוכן. חשוב שנסיים את העונה בצורה טובה".

מנגד, המאמן סטפן מסאלה מעריץ מושבע של הכדורגל האיטלקי וינסה לשאוב משם השראה. "אבא שלי מסרדיניה והוא הקליט את כל משחקי נבחרת איטליה במונדיאל 1982", סיפר המאמן בן ה-41. "תמיד הייתה לי את המנטליות האיטלקית, שם העבודה הטקטית סופר-חשובה. אני בטוח שנצטרך להתגונן הרבה זמן, אסור לנו לחשוב על התוצאה. נראה כמה דקות או כמה שניות נצליח לעצור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully