וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם תעמוד לדין בעקבות ההתפרעות במשחק הפלייאוף

קבוצת ליגה א', שאוהדיה התפרעו ויצרו מהומה גדולה ב-2:1 לטבריה במשחקי העלייה, תוכל להיענש על התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. גם מנהל הקבוצה ג'בארין מוחמד סולימאן יעמוד לדין

עידן ויצמן מראה אבנים שנזרקו על שחקני עירוני טבריה במשחק מול הפועל אום אל פאחם. מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן, אתר רשמי
שחקן טבריה עידן וייצבן מראה אבנים שנזרקו על ידי אוהדים/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של עידן ויצמן

אירועי משחק הפלייאוף במחוז צפון של ליגה א' בין הפועל אום אל פאחם לעירוני טבריה יגיעו מחר (שלישי) לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. במשחק עצמו ניצחו הטבריינים 2:1 בחוץ את הפייבוריטית להתקדם למשחק הגמר של המחוז, ואוהדי המודחת התקשו לקבל את רוע הגזירה, התפרעו ויצרו מהומה גדולה. בשל האירוע הקשה, החליט תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף להעמיד את אום אל פאחם לדין בשעה 17:00 על התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים וכן בעלי התפקידים ג'בארין מוחמד סולימאן (מנהל הקבוצה) ומחאג'נה מוחמד (רופא הקבוצה) יעמדו לדין בגין העלבת שופט, איום והפרת סדר.

בדו"ח השופט מתוארים האירועים שהתרחשו במשחק, החל מהדקה ה-83, אז כבש כפיר בן דוד את שער הניצחון של טבריה ו"בחר לחגוג מול המצלמות (מול יציע אוהדי אום אל פאחם) ולהקדיש לאשתו ב'נשיקה'. מהלך זה גרם להתחממות האווירה ונזרקו כסאות, כוסות ובקבוקי פלסטיק לעבר המגרש מיציע אום אל פאחם. יש לציין שהכובש סימן לקהל של אום אלפאלם שהתנועה שעשה היא למצלמה ולא לקהל". בשלב זה, שופט המשחק נאאל עודה הפסיק את המשחק לשלוש דקות וחודש רק לאחר התערבות של המשטרה וכוח האבטחה.

נאאל עודה שופט כדורגל עם בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שופט המשחק, נאאל עודה/ברני ארדוב

עודה המשיך לתאר בדו"ח שלו: "בדקה ה-92 הופסק המשחק לדקה בגלל חידוש זריקת החפצים למגרש. עם שריקת הסיום נזרקו חפצים, האוהדים ירקו על הקוום ניר אלקיים במהלך הירידה לחדר ההלבשה. עם שריקת הסיום התפרץ לעברי חבר הנהלה שלא היה רשום בטופס הקללות ואיומים: 'אתה מושחת, באת עם החלטה שלא ננצח מהבית, אני אטפל בך'. יש לציין שללא נוכחות כוח השיטור שסביבי, המצב היה חמור יותר.

"גם מנהל הקבוצה קילל וגידף בקללות ואיומים: 'יא מושחת, נטפל בך, התאחדות מושחתת'. אחרי המשחק אנשי טבריה - שחקנים, קהל והנהלה - נשארו כשעה וחצי המגרש בהוראות המשטרה, כנ"ל לגבי צוות השיפוט. נותרו בחדר שהצליחו להוציא אותנו בדרכי מילוט. במהלך הימצאותנו בחדר השופטים, נזרקו אבוקות לעבר הרכבים שלנו ונשמעו קולות נפץ מחוץ למגרש".

* בנוסף, יעמדו לדין בית"ר ירושלים (בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל באר שבע) ובן רייכרט (בדין העלבת שופט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully