וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי חתם לעונה נוספת בבאיירן מינכן: "מקווה לזכות באלופות"

הקשר בן ה-35, שהגיע לדרום גרמניה ב-2007, ישחק אצל האדומים גם בעונה הבאה: "תמיד אמרתי שאני רוצה לגמור את הקריירה שלי כאן". חסן סליהמידז'יץ': "מרוצים מאוד שהוא נשאר איתנו"

באיירן מינכן הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של פרנק ריברי, שחתם גם לעונת 2018/19. הקשר בן ה-35, שמשחק בקבוצה מדרום גרמניה מאז 2007, חגג איתה העונה את האליפות השמינית שלו ונמצא בכושר מצוין. בסך הכול הוא כבש 80 שערים ב-247 משחקי בונדסליגה במדי באיירן מינכן וזכה איתה גם בליגת האלופות ב-2013, מה שהוביל לבחירתו לכדורגלן השנה באירופה.

"אנחנו מרוצים מאוד שפרנק נשאר איתנו", אמר המנהל הספורטיבי של באיירן חסן סליהמידז'יץ', "פרנק הוכיח שוב בבונדסליגה, בליגת האלופות ובגביע הגרמני, אילו הופעות נהדרות הוא מסוגל לספק ואיזו איכות גבוהה יש לו. כמו כן, הוא אחד הפייבוריטים של האוהדים שלנו".

ריברי עצמו אמר: "אני שמח מאוד, אתם מכירים אותי כבר הרבה זמן ואני בבאיירן כבר הרבה זמן. תמיד אמרתי שאני רוצה לסיים את הקריירה שלי בבאיירן. זה דבר חיובי מאוד בשבילי ובשביל באיירן וזה נחמד. עבדנו מצוין הרבה זמן ואני מקווה שהעונה הבאה תהיה טובה ונוכל לזכות בליגת האלופות. הייתה לנו עונה מוצלחת מאוד ועדיין נותרו לנו שני משחקים שאנחנו רוצים מאוד לנצח בהם".

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
נשאר אדום. ריברי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully