וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם לא תשתתף בתחרות הגרנד פרי בחולון באמצע החודש

7.5.2018 / 16:27

אכזבה לאוהדי ההתעמלות האמנותית בישראל. התחרות הבינלאומית לא נכללה בתכנית המקצועית שלה ובהודעה מטעמה הוסבר: "בינואר עדיין לא היה ברור אם ומתי יתקיים גרנד פרי חולון"

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
מורידה עומסים. אשרם/GettyImages

הצוות המקצועי של המתעמלת האומנותית לינוי אשרם החליט כי המתעמלת לא תשתתף בתחרות הגרנד פרי שתתקיים בחולון בעוד 10 ימים (16-17 במאי). בהודעה מטעם המתעמלת נמסר היום: "המאמנות של אשרם, לנה קופילנקו ואיילת זוסמן, הגישו בנובמבר 2017 את התכנית המקצועית שלה לשנת 2018 לוועדה המקצועית של איגוד ההתעמלות וזו אישרה אותה פה אחד. יצוין, כי תכנית זו אושררה מחדש במוסדות האיגוד בינואר 2018. במועד זה, טרם נקבע תאריך לתחרות הגרנד פרי בחולון ולא היה ברור אם התחרות תתקיים. לכן, תחרות זו לא נכללה בתכנית המקצועית של המתעמלת".

התוכנית המקצועית של אשרם כפי שאושרה בינואר 2018 כוללת שלוש תחרויות מטרה לשנת 2018: אליפות אירופה בספרד בתחילת יוני, אליפות ישראל בתחילת יולי ואליפות העולם בבולגריה בתחילת ספטמבר. בדרך לתחרויות המטרה נקבע ואושר בינואר 2018 על ידי איגוד ההתעמלות שאשרם תשתתף עד אליפות אירופה ביוני ב-8 תחרויות. למרות זאת, החליט הצוות המקצועי שלה להוריד עומסים והמתעמלות השתתפה בחמש תחרויות בלבד.

עוד נמסר בהודעה: "לינוי אשרם סובלת מפציעה ברגלה הדורשת טיפולים על בסיס יומי ומנוחה על מנת להכשירה לאליפות אירופה. סרגל המאמצים של אשרם הכולל תחרויות, אימונים, התאוששות וטיפולים נבנו על מנת להביא אותה לשיא היכולת בתחרויות המטרה, ובהתאם לכך מתנהל לוח הזמנים המקצועי שלה כל ימות השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully