וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהומה באום אל פאחם: שוטר פצוע, בקבוקי זכוכית, אבנים וילד בוכה: "תעזור לי, אני מפחד"

עידן ויצמן, שחקן עירוני טבריה, חשף את רגעי הפחד במהלך ההתפרעות של אוהדי אום אל פאחם בפלייאוף של ליגה א': "קיבלנו מכות, אוהד שלנו קיבל בקבוק זכוכית לראש, שוטר נפצע, לא פשוט לראות ילד בן 10 בוכה על הגדר"

עידן ויצמן מראה אבנים שנזרקו על שחקני עירוני טבריה במשחק מול הפועל אום אל פאחם. אתר רשמי
רגעי פחד. ויצמן מציג את האבנים שהושלכו/אתר רשמי

עידן ויצמן, שחקן עירוני טבריה, מעיד על רגעי הפחד שחווה אתמול (ראשון) עם קבוצתו במהלך ההתפרעות של אוהדי הפועל אום אל פאחם. ויצמן הראה תמונות של אבנים שנזרקו עליו ועל שחקני קבוצתו, וניסה להמחיש את רגעי הפחד. "לראות ילד בן 10 בוכה על הגדר וצועק לי 'ויצמן תעזור לי אני מפחד', זה לא פשוט", כתב ויצמן.

המהומה החלה אחרי ההפתעה הגדולה אמש בפלייאוף של ליגה א', כאשר הפועל אום אל פאחם הפסידה בביתה 2:1 לעירוני טבריה והודחה כבר בחצי הגמר האזורי. המארחת סיימה שנייה במחוז הצפוני והייתה הפייבוריטית ללכת עד הסוף ולפגוש במבחנים את המדורגת 14 בליגה הלאומית, אבל נוצחה. בסיום המשחק התגודדו אוהדי אום אל פאחם מחוץ לאצטדיון והחלו ליידות אבנים לתוך המגרש. כתוצאה מכך קצין משטרה נפצע בראשו באורח קל ופונה לבית החולים. כוח משטרה נותר כדי לאבטח את שחקני טבריה ופיזר את האוהדים שנשארו מחוץ למגרש.

ויצמן הראה את האבנים, וכתב: "מגרש כדורגל. זה לא המקום של אבנים כאלה. ולא צילמתי את הכסאות שיש על הדשא יותר מאשר ביציעים. המשחק הסתיים ב20:45 ונשארנו על הדשא עד 21:45 עם כוחות משטרה. קיבלנו קצת מכות אבל עברנו את זה. אוהד שלנו קיבל בקבוק זכוכית לראש מאוהדי היריבה שעברו יציע. שוטר נפצע. לא כיף לנצח ככה.

"אנחנו עד עכשיו יושבים באוטובוס בחניית האיצטדיון. מפחיד. עלה לאוטובוס נציג של העיר הזדהה כעובד סוציאלי וביקש מאיתנו סליחה על מה שעברנו ושהוא נגד כל מה שהקהל שלהם ייצג.

"לראות ילד בן 10 בוכה על הגדר וצועק לי 'ויצמן תעזור לי אני מפחד', זה לא פשוט. ביקשתי שיכניסו לי אותו למגרש וכשחיבקתי אותו ואמרתי לו תירגע אתה איתי עכשיו כלום לא יקרה לך הוא רעד לי בידיים. מצחיק שיש סיסמא על אחד היציעים שאומרת 'ספורט-10 אלימות-0'. רוצה לצעוק יש על נצחון ענק אבל 😢.

"חשוב לי לציין שזה לא קורה בכל מגרש בליגות הנמוכות בכלל ובקבוצות המגזר בפרט. זה מקרה חריג,לפחות ממה שאני חויתי והכרתי, ולא נתקלתי בדבר כזה עד היום בקריירה. אגב, גם שחקני הקבוצה המקומית נשארו בחדרי ההלבשה ולא נסעו הביתה עד יעבור הזעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully