וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא תשחרר את צחי גיגי עד שתחתים שוער

7.5.2018 / 9:42

במועדון יש מי שקורא להשאיר את השוער בקבוצה. אם יעזוב וניצן לא יגיע, הלוזונים יפנו לקליימן. שביעות רצון מהצעירים. שמו של בלם פורטוגלי עלה למקרה שסיבוק, שלא מוותר על החוזה, יעזוב

צילום מסך

אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד, במכבי פתח תקוה יחלו בשבוע הבא בהכנות לעונה הבאה. במועדון רוצים לסגור את סאגת המאמן ומאוחר יותר גם את עמדת השוער. צחי גיגי ממשיך להפגין יכולת טובה בין הקורות ובמועדון יש מי שקורא להשאיר אותו בקבוצה. יחד עם זאת, בשלב זה השוער לא מעוניין להישאר בקבוצה".

כזכור, שמו של איתמר ניצן עלה לאחרונה אבל זה יוצא למבחנים בשוויץ ומועמד גם לבית"ר ירושלים. אם לא יגיע וגיגי ימצא קבוצה אחרת, במועדון יפנו לבוריס קליימן. אם ניצן לא יחתום בבית"ר, גיגי ש צחי גיגי ויובל שבתאי עשויים לעבור לרעננה. רומאריו פירס התבקש להמתין מספר ימים עם החתימה והצדדים יקיימו פגישה נוספת בקרוב. הקשר, שסיכם לעונה הבאה ואמור לחתום לשנתיים, הודיע לפתח תקוה כי הוא החזיק עד לאחרונה בהצעה מאוסטרליה, שנפלה בסופו של דבר.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד
אם איתמר ניצן לא יגיע, מכבי פתח תקוה תפנה לקליימן

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אבי לוזון כבר הבהיר לו שלא יפנה לאף מאמן לפני שהשניים יפגשו בשבוע הבא. שרון מימר/מגד גוזני

ומה לגבי מימר? במועדון לא מתכוונים לפנות לאף מאמן עד שהעונה תסתיים. לאחרונה עלו שמותיהם של אופיר חיים ואלישע לוי, אך במועדון לא יקבלו כל החלטה לפני המחזור האחרון. חיים מנהל מגעים גם עם סכנין ולכן לא ברור אם יגיע לקבוצה. אבי לוזון כבר הבהיר למימר שלא יפנה לאף מאמן לפני שהשניים יפגשו בשבוע הבא.

כל החילופים שערך מימר במשחק אתמול היו מאולצים. עידן אהדנני סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, תאי בריבו שכבש שער בכורה בליגת העל ספג מכה בברך, ומוחמד סרסור מתח את המפשעה. מימר פתח בסופו של דבר עם עומר דנינו ולא עם יניב בריק כיוון שרצה להחזיר את הבלם לרוטציה. פתח תקוה פתחה במערך של 5:2:3. הבלם תומאש סיבוק לא נכלל בסגל אתמול. כזכור, מימר החליט לתת במחזורים האחרונים הזדמנות לשחקנים הצעירים. הבעיה היא שסיבוק לא ממהר לוותר על החוזה שלו, שמוערך בכ-250 אלף יורו, בין היקרים בתולדות המועדון. שמו של בלם פורטוגלי, דייביסון, עלה כמועמד למקרה שיעזוב בסופו של דבר. הבלם כבר נחת בארץ בעונה שעברה וסיכם את תנאיו, אך ברגע האחרון הוחלט שלא להחתימו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully