וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תערוך חגיגות ספונטניות במקרה של זכיה בגביע

7.5.2018 / 8:31

במועדון הוחלט לא לתכנן את מיקום החגיגות בצפון עד לאחר הגמר. קלינגר וכץ לשחקנים: "הבטחנו כמעט סופית כרטיס לאירופה. בואו נביא את הגביע לחיפה". הקבוצה תגיע כבר מחר לירושלים

ברני ארדוב

"תיקו הערב בין מכבי נתניה למכבי תל אביב זאת התוצאה הכי טובה בשבילנו. לא שיחקנו טוב מול בני יהודה, אבל ניצחנו. נצטרך לשחק את משחק חיינו ביום רביעי נגד בית"ר. יהיה משחק מאוד קשה". כך אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ, לקראת גמר הגביע ביום רביעי. במועדון ממשיכים להיערך למשחק. ניר קלינגר מתכוון לערוך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים ובמועדון הוחלט לא לתכנן את מיקום החגיגות בצפון, במקרה של זכיה כמובן, עד לאחר המשחק. לאחר האימון המסכם מחר ברמת גן, הקבוצה תצא באוטובוס למלון בירושלים. ברביעי בבוקר תקיים הקבוצה אימון במלון ואחר כך תיערך אסיפה. לאחר מכן, השחקנים ינוחו במלון וייצאו לאיצטדיון כשלוש שעות לפני המשחק. המסר של קלינגר וכץ לשחקנים באימון אתמול היה: "הבטחנו כמעט סופית את הכרטיס לאירופה. בואו נעשה עוד מאמץ ונביא את הגביע לחיפה".

עוד בנושא

למרות שקלינגר טרם חתם, הפועל חיפה תחל בהכנות לקיץ אחרי הגמר
הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה ועלתה למקום השלישי

אלון תורג'מן, רסמוס סיוסטדט, הפועל חיפה. שלומי גבאי
מתאמן כרגיל וצפוי להיות כשיר למשחק. רסמוס סיוסטדט/שלומי גבאי

רסמוס סיוסטדט מתאמן כרגיל וצפוי להיות כשיר למשחק. קלינגר לא יערוך שינויים רבים בהרכב שלו. עדן בן בסט, גילי ורמוט ואלון תורג'מן יפתחו בהתקפה. ייתכן שינוי אחד בלבד במרכז השדה. סויסטדט, גל אראל ומקסים פלקושצ'נקו אמורים לפתוח, אך גם ראדו גנסארי בתמונת ההרכבואם קלינגר יערוך שינוי אחד, זה יהיה בחלק ההתקפי. גבריאל תמאש העלה לרשת החברתית תמונה עם תספורת חדשה ומיוחדת לקראת הגמר.

רכבת ישראל תתגבר את תנועת הרכבות אל/מ-תחנת ירושלים-מלחה, וכן תתוגבר התחנה עצמה במנהלי משמרות, דיילים, קופאים ומאבטחים לסיוע והכוונה. לצורך הגעת האוהדים למשחק, ובשיתוף פעולה עם עיריית חיפה, תופעל רכבת מיוחדת אשר תצא מתחנת קריית חיים בשעה 15:32, רכבת זו תעבור גם בתחנת חוף הכרמל בשעה 15:56, ותגיע לתחנת ירושלים-מלחה בשעה 18:49. מרכבת ישראל נמסר כי "הכרטיסים לרכבת זו, אשר נמכרו על ידי עיריית חיפה, אזלו בתוך שעות בודדות מרגע פרסום הפעלתה".

בסיום המשחק, תופעלנה שלוש רכבות מיוחדות בשיטת "מלא וסע" מתחנת ירושלים-מלחה. 1. מירושלים מלחה לקריית חיים: שעת יציאה משוערת: 23:30. הרכבת תעבור בתחנת חיפה חוף הכרמל לפני שתסיים את נסיעתה בתחנת קריית חיים. 2. ירושלים מלחה לתל אביב מרכז-סבידור: שעת יציאה משוערת: בחצות בדיוק. הרכבת תעבור בתחנות בית שמש, לוד, רמלה, ת"א הגנה, לפני שתסיים את נסיעתה בתחנת תל אביב מרכז-סבידור. 3. מירושלים מלחה לתל אביב מרכז- סבידור: שעת יציאה משוערת - 00:30. היא תעבור בתחנות בית שמש, לוד, רמלה, ת"א הגנה, לפני שתסיים את נסיעתה בתחנת תל אביב מרכז-סבידור. בנוסף, יתוגברו הרכבות הסדירות בקו שבין הרצליה-בית שמש-ירושלים בקרונות נוספים. מהרכבת נמסר כי "ייתכנו שינויים בזמני הרכבות המיוחדות בהתאם לשעת סיום המשחק, ובהתאם לקבוצה המנצחת, זאת על מנת לאפשר לאוהדים זמן שהייה נוסף באצטדיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully