וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שקלינגר טרם חתם, הפועל חיפה תחל בהכנות לקיץ אחרי הגמר

6.5.2018 / 6:57

כץ יעבוד בשיתוף פעולה עם קלינגר מתוך הנחה שיישאר. הבעלים לקראת הגמר: "יהיו יותר אוהדי בית"ר, הם יושבים במקומות טובים יותר ומתחילים ביתרון". מלול: "הפסדתי גמר אחד. בא לתקן"

ברני ארדוב

בתחילת השבוע חששו בהפועל חיפה שהפער ממכבי נתניה, שהצטמק עד כדי שלוש נקודות בלבד, יפריע לקבוצה במאבקים שלה כדי להשיג כרטיס לאירופה. יואב כץ כינס את השחקנים ודיבר איתם על חשיבות ההגעה לאירופה דרך הליגה, ואתמול עשתה הקבוצה צעד חשוב בדרך לשם. ביום שני תשחק מכבי תל אביב מול מכבי נתניה, וכל תוצאה מלבד ניצחון של הקבוצה מעיר היהלומים אמורה להספיק. מיד לאחר הגמר, במועדון יחלו בהכנות לעונה הבאה. העובדה שניר קלינגר מחכה לנבחרת לא אמורה למנוע מכץ לפנות לשחקנים, אך הוא יעשה זאת בתאום מלא עם קלינגר מתוך הנחה שבסופו של דבר הוא יישאר בקבוצה. כץ כבר הודיע לקלינגר כי ישמח אם יגיע לנבחרת, אבל הוא מבין שלא יוכל להמתין עד הבחירה שעשויה להתעכב עד חודש יוני. ברשימות של הפועל חיפה נמצאים גל שיש, חן דילמוני וגם מירקו אורמוש וההערכה היא שיגיעו עד שני זרים בקיץ. לאחר מימוש האופציה, עדן בן בסט יוזמן לשיחה על חוזה חדש וראדו גנסארי יתבקש להחליט אם הוא ממשיך כשבמועדון כבר מכינים אלטרנטיבות.

בניגוד לשחקני מכבי חיפה, מספר כץ, השחקנים שלח התכוננו היטב לפקקים: "אנחנו צפינו שיהיו בעיות תנועה בגלל הג'ירו והכנו את עצמנו. כל השחקנים מתל אביב הגיעו כבר בבוקר ומצאנו להם מקום להיות בו והגענו מאורגנים. חבל שבני יהודה היו פחות מאורגנים, אבל המשחק התקיים".

עוד בנושא

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה ועלתה למקום השלישי
במכבי חיפה עשוים להמשיך לספסל את המאחרים

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. לילך וייס, מערכת וואלה
מניחים שיישאר. ניר קלינגר/מערכת וואלה, לילך וייס

לקראת הגמר אמר הבעלים: "תהיה אופרה אחרת. במגרש יהיו יותר אוהדי ביתר מאשר שלנו. לנו עשרת אלפים ולהם 14, למרות שזה צריך להיות חצי חצי. אוהדי ביתר יושבים במקומות יותר טובים מבחינה אקוסטית והם מתחילים ביתרון מסוים. אני בטוח שהשופטים יהיו הוגנים. גביע זה כמו סופרבול. נשתדל להכין את השחקנים בצורה הכי טובה".

במועדון פרגנו לגל אראל אחרי עוד שער שעזר לקבוצה במאבקים על כרטיס לאירופה. "גל פרץ מצוין והקרדיט הוא רק לשחקנים", אמר קלינגר שנשאל על הגמר וענה: "לא הבטחנו את המקום באירופה. היו לנו משחקי פלייאוף נהדרים ומשחק 'נפל' אחד מול בני יהודה כי באנו מפורקים. אני ויואב עשינו הרבה עבודה מנטלית. אי אפשר לנתק רגע כזה היסטורי עבור הפועל חיפה. דיברנו עם שחקנים וזה נכנס בהם. זה קשה וזה טבעי שחושבים על הגמר. מקצועית, אנחנו בכושר טוב".

רסמוס סויסטדט לא סובל מזעזוע מוח ולכן לא פונה מהמגרש. הוא צפוי להיות כשיר לגמר. דור מלול סיכם: "המטרה שהעמדנו לעצמנו הייתה שלוש נקודות במאבק באירופה. למדנו להכיר אחד את השני ואנחנו יודעים מה הדרישות כלפינו. היו צמתים העונה שבהם עמדנו בציפיות. ניצחנו הרבה משחקים כאלה. בתחילת העונה היו הרבה תהיות לאיזה כיוון העונה הולכת וכמה החיבור יהיה מקסימלי. התנהלנו מעבר לציפיות וזה מרגש. הייתי בגמר פעם אחת והפסדתי. כעת אני בא לתקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully