וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול וקאפלה כיכבו, יוסטון עלתה ל-1:3 על יוטה עם 87:100 בחוץ

CP3 להט עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים ככל הנראה בדרך לגמר אזורי ראשון, קאפלה נעל את הצבע עם 5 חסימות ב-3 הדקות האחרונות, והרוקטס ניצחו 87:100 בחוץ. גם גולדן סטייט ב-1:3

כריס פול, יוסטון רוקטס, חוגג עם אימו. AP
סוף סוף מגיע לארץ המובטחת? כריס פול חוגג עם אימו אחרי הניצחון/AP

שני משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) בפלייאוף המערב ב-NBA: במשחק המוקדם יותר הביסה גולדן סטייט את ניו אורלינס בחוץ ועלתה ל-1:3. בהמשך עלתה גם יוסטון ל-1:3 על יוטה, אחרי שניצחה אותה בחוץ.

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, פי ג'יי טאקר. AP
היה כינור שני, לשם שינוי. הארדן עם פי ג'יי טאקר/AP

יוטה - יוסטון 100:87 (הרוקטס עלו ליתרון 1:3 בסדרה)

המספר הנוסף: שלא כרגיל, זה היה ניצחון הגנתי של הרוקטס, ורשום עליו בעיקר שחקן אחד: קלינט קאפלה, שרשם לא פחות מחמש חסימות בשלוש הדקות האחרונות של המשחק, והפך בכך לשחקן הראשון ב-20 השנים האחרונות שעושה זאת בפלייאוף.

בשקט בשקט, בזמן שגולדן סטייט וקליבלנד מושכות את מרבית תשומת הלב התקשורתית, יוסטון ממשיכה לרשום פלייאוף מרשים ומוחץ. הפעם, כאמור, זו לא הייתה ההתקפה שהביאה את הניצחון: הרוקטס פגעו ב-42 אחוזים בלבד מהשדה וב-26 אחוזים חלשים ולא אופיינים מחוץ לקשת, ג'יימס הארדן וכריס פול לא פיטמו את החברים באסיסטים כהרגלם וגם שחקני הספסל סיפקו תפוקה מועטה יחסית. אבל בניגוד לעונות קודמות, ליוסטון יש גם הגנה נפלאה, והיא הייתה זו שהביאה את הניצחון בסופו של דבר.

הפתיחה דווקא הייתה התקפית למדי, כשג'יימס הארדן קולע 14 נקודות ברבע הראשון, שווה לרבע הכי טוב שלו בפלייאוף עד כה, ומצעיד את הרוקטס ליתרון שבע אחרי רבע אחד. היתרון הקטן של הרוקטס נשמר כל העת, למרות שהארדן התקרר ובדקות הבאות מי שנטל את המושכות היה שותפו לקו האחורי כריס פול. התעוררות של דונובן מיטשל ברבע האחרון עזרה לג'אז לצמק למינוס חמש בלבד עם ריצת 2:10, אבל אז פול קלע סל חשוב והוסיף אסיסט לשלשה של טרבור אריזה, היתרון חזר להיות דו ספרתי, ושם פחות או יותר נגמר הסיפור.

פול, שכבר מריח העפלה ראשונה בקריירה לגמר אזורי, היה הקלע המצטיין של הרוקטס עם 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'יימס הארדן היה על תקן כינור שני עם 24 ו-4 חטיפות, ושר ההגנה היה קלינט קאפלה, שסיים עם 12 נקודות, 15 ריבאונדים ו-6 חסימות, חמש מהן, כאמור, בשלוש הדקות האחרונות. מנגד, הג'אז מתקרבים להדחה ולא יכולים שלא לתהות איך זה היה נראה אם ריקי רוביו, שהחמיץ משחק רביעי ברציפות, היה כשיר. דונובן מיטשל הוביל אותם עם 25 ו-9 ריבאונדים, ג'ו אינגלס תרם 15 ו-8.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני יוטה ג'אז דונובן מיטשל, ראול נטו מאוכזבים. GettyImages
בדרך להדחה. מיטשל ונטו מאוכזבים/GettyImages
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט. רויטרס
בקלות. סטף קרי חוגג/רויטרס

ניו אורלינס - גולדן סטייט 118:92 (1:3 לגולדן סטייט בסדרה)

המספר הנוסף: עם השלשה השלישית שלו במשחק, סטף קרי עבר את מאנו ג'ינובילי כשחקן השלישי בתולדות הפלייאוף מבחינת כמות השלשות (325). רק שני שחקנים מקדימים אותו. לברון ג'יימס (346) וריי אלן (385).

בגולדן סטייט ממש לא אהבו את התבוסה במשחק השלישי והלילה האלופה פשוט התפוצצה על הפליקנס עם 37 נקודות כבר ברבע הראשון ויתרון דו ספרתי מהיר. ניו אורלינס הצליחה לחזור לפיגור 7 בלבד בהפסקה, אבל האלופה פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 2:10 וחיסלה את תקוות הקאמבק של המארחים. קווין דוראנט היה מעל כולם במשחק הזה עם משחק אדיר של 38 נקודות (15 מ-27 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. סטף קרי היה רגוע הרבה יותר עם 23 ו-2 אסיסטים ודריימונד גרין פלרטט עם טריפל דאבל, אבל נעצר של 8 נקודות, 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. קליי תופסון הסתפק ב-13.

מנגד, אנתוני דייויס היה פשוט לבד במערכה. הביג מן של הפליקנס קלע בדאבל פיגרס כבר ברבע הראשון אבל נעצר של 26 נקודות ו-12 ריבאונדים. ג'רו הולידי הוסיף 19 למארחים, שהיו איומים בעיקר במחצית השנייה וקלעו רק 4 שלשות מתוך 26 ניסיונות (16 אחוז). גולדן סטייט תחזור כעת לביתה כדי לסיים את הסדרה בדרך כנראה למפגש מרתק מול יוסטון שתהנה מיתרון ביתיות בסדרה שעשויה להכריע את זהות האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully