וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון במקום השני, ניצחון דרמטי למונאקו, מץ ירדה רשמית

השנייה בטבלה רשמה ניצחון שמיני רצוף עם 0:3 על טרואה, מוסא סילה הצעיר השלים צמד בתוספת הזמן והעניק למונאקו 1:2 בקון, מארסיי גברה 1:2 על ניס. מץ ספגה פעמיים בתוספת הזמן ונשרה

ברטרן טראורה שחקן ליון. רויטרס
13 שערי ליגה העונה. ברטרן טראורה/רויטרס

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם סטטוס-קוו במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות: ליון השנייה ניצחה 0:3 את טרואה, מונאקו השיגה 1:2 דרמטי בקון ומארסיי גברה באותה תוצאה על ניס. מץ ירדה אחרי שנתיים בליג 1 לאחר שהפסידה בבית 2:1 לאנז'ה עם שני שערים בתוספת הזמן, בעוד ליל שיפרה את מצבה ועלתה מעל הקו האדום עם 2:3 דרמטי בטולוז שנפלה למקום המוליך למבחנים.

seperator

ליון - טרואה 0:3

הקבוצה של ברונו ז'נסיו שמרה על המקום השני והתקרבה להבטחת הכרטיס לליגת האלופות עם ניצחון שמיני ברציפות - הרצף הכי טובה שלה מאז תשעת הניצחונות בפתיחת עונת 2006/07. ברטרן טראורה היה איש המשחק עם צמד - הראשון בהסטה בעקב בדקה ה-28 והשני בנגיחה בחלוף שבע דקות. מקסוול קורנה חתם בדקה ה-88 עם הקפצה מזווית קשה והשאיר את טרואה מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מקסוול קורנה שחקן ליון כובש מול טרואה. רויטרס
חתם עם שער יפה. מקסוול קורנה/רויטרס

קון - מונאקו 2:1

אלופת 2017 לא מוותרת על הכרטיס לליגת האלופות. מונאקו הגיעה ללא תשעה שחקנים, ביניהם רדאמל פלקאו, פאביניו, ז'מרסון וג'יבריל סידיבה, ועוד אחרי שצברה נקודה אחת בשלושת המחזורים הקודמים, אבל מוסא סילה הצעיר שכבש בדקה ה-12, השלים צמד בתוספת הזמן אחרי טעות שוער והשאיר את קבוצתו במקום השלישי. איבן סנטיני השווה זמנית עם הקפצה יפה בדקה ה-40, חברו רומן ז'נבואה נכנס כמחליף והורחק בדקה ה-76. קון רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

מארסיי - ניס 1:2

הרביעית בטבלה הלכה בעקבות ליון ומונאקו, חזרה מפיגור בדרבי של הריביירה והמשיכה את המומנטום מהעלייה לגמר הליגה האירופית. מריו באלוטלי קבע שיא קריירה עם שערו ה-16 העונה, במבצע אישי נהדר בדקה החמישית, אבל היתרון של ניס החזיק מעמד רק שמונה דקות, עד שדימיטרי פאייה בישל לוואלר ז'רמן את השוויון. הקפטן עבר לתפקיד הכובש בדקה ה-72 וגלגל לשער החשוף אחרי עבודה טובה של קלינטון אנז'י. ניס נותרה במקום השביעי.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי (מימין) עם בונה סאר. רויטרס
שער ובישול. דימיטרי פאייה עם בונה סאר/רויטרס

סנט אטיין - בורדו 3:1

הריצה של הירוקים נעצרה אחרי 13 משחקים ללא הפסד והם איבדו את המקום החמישי. רמי קאבלה עוד העלה את סנט אטיין ליתרון בפנדל בדקה ה-28, אבל יונוס סנקארה השווה בנגיחה בדקה ה-30 והצעיר ז'ול קונדה הפך בדקה ה-36. קאבלה יכול היה להשוות עם פנדל נוסף בדקה ה-89, אבל הפעם בנואה קוסטיל עצר אותו והשאיר זמן למלקום הברזילאי לסגור עניין עם בעיטה מ-25 מטרים אל הרשת בדקה ה-94.

מץ - אנז'ה 2:1

הקבוצה שנעלה את הטבלה ברוב שלבי העונה, היא הראשונה שיורדת, אבל זה קרה בצורה דרמטית למדי. פלורן מולה כבש בין רגליו של לודוביק בוטל בדקה ה-20 ומץ נראתה בדרך לניצחון, אבל בתוספת הזמן היא ספגה פעמיים וירדה. מתאו פאבלוביץ' השווה בדקה ה-92 ופלביאן טט השלים מהפך דרמטי והבטיח לאנז'ה הישארות בדקה ה-94.

משחקים נוספים

טולוז - ליל 3:2
לטולוז: קורנטן ז'אן (9), כריסטופר ז'וליאן (44). לליל: ניקולא פפה (5 ו-82), איב ביסומה (80)

דיז'ון - גנגאן 1:3
לדיז'ון: קוון צ'אנג הון (34), סדריק ימבארה (65), נעים סליטי (90). לגנגאן: פליקס אבואה אבואה (57)

נאנט - מונפלייה 2:0
למונפלייה: קיגן דולי (51), איסק אמבנזה (63)

ראן - שטרסבורג 1:2
לראן: בנז'מן בוריז'ו (14 בפנדל), אדריאן הונו (59). לשטרסבורג: דימיטרי ליינאר (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully