וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את ליברפול, ארסן ונגר נפרד מהקהל הביתי בארסנל

אוליבייה ז'ירו סידר לבלוז ניצחון עם שער בדקה ה-32 וסיבך את המייטי רדס במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. ונגר זכה ל"משמר כבוד" לפני ה-0:5 מול ברנלי, שהיה משחק הבית האחרון שלו

נואל גלאגר זמר בריטי במהלך המשחק בין מנצ'סטר סיטי לבין האדרספילד. רויטרס
נואל גלאגר בא לחגוג עם שחקני סיטי/רויטרס

המחזור ה-37 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. בראשון הצליחה האדרספילד להוציא 0:0 במשחק החוץ מול מנצ'סטר סיטי. לאחר מכן תיפרד ארסנל מארסן ונגר במשחק הבית האחרון שלו מול ברנלי. צ'לסי תארח את ליברפול בניסיון, אולי האחרון שלה, להשיג את המקום בליגת האלופות.

אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי. רויטרס
שער שעשוי להסתבר כיקר מאוד. ז'ירו/רויטרס

צ'לסי - ליברפול 0:1

הראש של המייטי רדס כבר בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אבל הם עדיין עלולים לאבד את המקום בטופ 4 באנגליה ואת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה (אלא אם יזכו בתואר). צ'לסי צימקה את הפער מטוטנהאם הרביעית לשתי נקודות, אבל לתרנגולים נותרו שני משחקים נוחים מאוד בבית עד לסיום העונה. ליברפול במרחק שלוש נקודות בלבד מצ'לסי וגם היא עלולה להסתבך כשלה נותר משחק אחד בלבד עד תום העונה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-32. ויקטור מוזס הגיח מימין והגביה לרחבה, אוליבייה ז'ירו עלה נהדר ונגח לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:1 למרות שתוך כדי נעשתה עליו עבירה ברורה והוא נתפס בחולצה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לירוי סאנה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - האדרספילד 0:0

האלופה, שמזמן כבר הבטיחה את התואר, לא הצליחה לנצח בבית את הקבוצה של דויד ואגנר, שמבחינתה השיגה נקודה שיכולה להיות קריטית במאבקי ההישרדות שלה. האדרספילד נותרה במקום ה-16 עם 36 נקודות, שלוש יותר מסוונסי וסאות'המפטון כשנותרו שני משחקים נוספים. עם זאת, לעולה החדשה נותרו שני משחקים קשים יחסית: צ'לסי בסטמפורד ברידג' וארסנל בבית. לסיטי נותרו עוד משחקים מול ברייטון וסאות'המפטון.

ארסן ונגר מקבל משמר כבוד לפני המשחק בין ארסנל לבין ברנלי. GettyImages
ונגר מקבל הרבה כבוד/GettyImages

ארסנל - ברנלי 0:5

אחרי 22 שנים בתפקיד נפרד ארסן ונגר מאוהדי התותחנים במשחק הבית האחרון שלו כמאמן הקבוצה. לפני המשחק עמדות שתי הקבוצות וצוות השיפוט בשתי שורות והעניקו לו "משמר כבוד" כשהוא עובר אחד-אחד, לוחץ ידיים ומודה לאחר מכן לקהל ששכח מכל המחלוקות והקללות של השנים האחרונות והתייצב מאחוריו כדי לעודד ולהודות לו על כל השנים. גם במגרש ארסנל נראתה במצב רוח חגיגי. מסוט אוזיל שוב היה חולה ונעדר מהסגל, אבל גם בלעדיו הצליחה ארסנל לחגוג. פייר אמריק אובמיאנג כבש פעמיים (14 ו-75), אלכסנדר לקאזט (45+3), סיאד קולשינאץ (54) ואלכס איוובי השלימו (64).

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
מודה לאוהדים. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully