וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: האם הפועל חדרה תשלים עלייה סנסציונית לליגת העל?

רק בשנה שעברה עלו החדרתים מליגה א', וכעת ניצחון בראשון לציון יחזיר אותם לליגה הבכירה אחרי 39 שנות היעדרות. יותר מ-1,000 אוהדים יגיעו, המארחת תנסה לצמק את הפער לנקודה (19:00, ספורט 5 לייב)

ברני ארדוב

האם מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב) נקבל את העולה השנייה לליגת העל? הפועל תל אביב כבר הבטיחה מזמן את חזרתה ואת אליפות הלאומית, אך לצדה יש מקום אחד פנוי ומי שתוכל לזכות בו כבר מחר היא הפועל חדרה, שתתארח אצל המדורגת שלישית הפועל ראשון לציון בידיעה שניצחון יחזיר אותה לליגה הבכירה אחרי 39 שנות היעדרות. הפועל קטמון (בבית מול אחי נצרת) ובית"ר תל אביב רמלה (בנצרת עילית) עדיין מחזיקות בסיכוי תיאורטי להגיע למקום השני כשנותרו תשע נקודות בקופה. הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל עפולה.

אוהדי הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
באים כדי לחגוג. אוהדי הפועל חדרה/שלומי גבאי

הפועל ראשון לציון - הפועל חדרה (ספורט 5 לייב)

רק לפני קצת יותר משנה, חגגה הפועל חדרה את עלייתה לליגה הלאומית שני עשורים בליגות הנמוכות. אף אחד לא באמת האמין שלקבוצה שהצטרפה מליגה א' צפון יש סיכוי לאיים על אחד המקומות הראשונים, בטח לא בלי מגרש ביתי ועם זעזוע של התפטרות מאמן כבר אחרי שני מחזורים, אבל המינוי של ניסו אביטן ובחירה נכונה של שחקני רכש הציבו את חדרה בעמדת זינוק נהדרת. היא הפסידה רק פעם אחת העונה כאורחת (פחות מכל קבוצה אחרת בלאומית), 33 מ-59 הנקודות שיש לה הושגו בחוץ וגם בראשון לציון היא כבר ניצחה 2:4 בסוף אוקטובר. עם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד, ניצחון נוסף יבטיח חזרה לליגה הבכירה בה לא הייתה מאז 1979. יותר מ-1,000 אוהדים ילוו את חדרה למשחק החוץ, אך המארחת שניצבת במקום השלישי תוכל לקלקל את החגיגה ולצמק את הפער לנקודה בלבד אם תנצח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ורג' אמסיס, שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
ההזדמנות האחרונה של ראשון לציון. ג'ורג' אמסיס/לירון מולדובן

הפועל עפולה - הפועל תל אביב (ספורט 5 גולד)

האדומים צברו שתי נקודות בלבד מאז הבטחת העלייה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, ובכך איבדו סיכוי לשבור את שיא הנקודות לעונה בליגה הלאומית (81 של מכבי נתניה 2013/14). קובי רפואה ימשיך להעניק דקות לשחקנים צעירים, גם לאור היעדרותם של אריק ינקו, שחר הירש ואמיר עגייב הפצועים, ופייסל מוליץ' המוצהב. הפועל עפולה המדורגת שמינית כבר ניצחה את הפועל תל אביב העונה 0:1 במושבה ותנסה לשפר מיקום.

ניר לקס שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
סיום נינוח לעונה האדומה. ניר לקס/יוסי ציפקיס

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת

שתי הקבוצות כבר נערכות לעונה הבאה, אם כי לירושלמים עוד נותר סיכוי תיאורטי לתפוס את המקום השני. ההפסד להפועל חדרה הוציא את הרוח ממפרשיה של הפועל קטמון, שכבר מתחילה להתארגן לניסיון עלייה נוסף עם ליאור זדה. אחי נצרת חזרה לנצח במחזור הקודם עם 0:1 בדרבי מול נצרת עילית, וניצחון נוסף יאפשר לה לחלוף על פני קטמון ולהשלים עליה סוויפ עונתי.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה

החבורה הצעירה של זיו אריה מספקת הצגות בפלייאוף, אבל לא הצליחה לנצח בששת משחקי החוץ האחרונים שלה. נצרת עילית הפסידה לבית"ר תל אביב רמלה בכל חמשת המפגשים האחרונים ולא גברה עליה מאז אוגוסט 2012, כשהפעם היא תצטרך להסתדר גם ללא המאמן ירון הוכנבוים שמרצה עונש הרחקה. על הקווים יעמוד עוזר המאמן שרון כץ, גם אחמד קאסום המוצהב יחסר למארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully