וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטימטום פג, האיגוד לא השיב. ויגדורצ'יק: "אתן תשובות לביהמ"ש"

6.5.2018 / 13:35

איגוד ההתעמלות התעלם מהמכתב של שש בנות הנבחרת שביקשו לדעת לאן הגיעו הכספים שהיו אמורות לקבל על זכיות האולימפיאדה. המאמנת: "הן קיבלו ממני את כל הכסף שבעולם"

אירה ויגדורצ'יק כנס מנהיגות בספורט. יוסי ציפקיס
מתנערת מההאשמות. ויגדורצ'יק/יוסי ציפקיס

למרות המכתב שהוציאו ועל אף שהציבו אולטימטום של שבועיים לפני שיפנו לרשויות החוק, באיגוד ההתעמלות טרם השיבו לבנות נבחרת ההתעמלות האמנותית לריו, מה עלה בגורל הכספים שהן היו אמורות לקבל על זכיות בתחרויות בשנים שלפני האולימפיאדה. גורם המקורב לשש הבנות שהרכיבו את הנבחרת של אירה ויגדורצ'יק, סיפר הבוקר (ראשון) כי גורם מטעמן כבר ישב לפגישת ייעוץ עם עורך דין מהשורה הראשונה על מנת לקבל החלטה על דרכי הפעולה הבאות. הבוקר התארחה ויגדורצ'יק בתכנית בוקר ספורט של ערוץ הספורט ונשאלה על מכתב הבנות שנחשף בוואלה! ספורט ואשר שטח טענות לפיהן כספים שהיו אמורים להגיע אליהן נעלמו.

ויגדורצ'יק השיבה: "אני מאוד מכבדת את הבנות האלה. הבנות האלה ייצגו את המדינה. עשיתי איתן דרך מאוד ארוכה. אם הן יגשו לבית משפט, אני אתן את התשובות לבית המשפט. אני יודעת לענות בבית המשפט. אני רק רוצה להגיד שהבנות האלה קיבלו ממני את כל הכסף שבעולם, את כל האהבה שבעולם, את כל הנתינה שבעולם כולל מהכספים האישיים שלי ובזה אני מסיימת את הפרשה הזו".

כשנשאלה ויגדורצ'יק האם היא גורסת שהטענה הזו שקרית, היא השיבה: " אני אסיים את הפרשה הזו. יש לכם שאלות נוספות לשאול אותי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully