וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-27 בתולדותיה: פורטו אלופת פורטוגל

הדרקונים זכו בתואר האליפות לראשונה זה חמש שנים אחרי שספורטינג ליסבון ובנפיקה נפרדו ב-0:0 והפער בפסגה הוא ארבע נקודות כשלשתי הקבוצות מליסבון נותר משחק אחד בלבד

שחקני פורטו חוגגים. AP
יש אליפות. שחקני פורטו/AP

בפעם ה-27 בתולדותיה וולראשונה אחרי חמש שנים זכתה הערב (שבת) פורטו באליפות פורטוגל. הקבוצה של סרג'יו קונססאו, שהגיעה עד לשמינית גמר ליגת האלופות העונה, הצליחה לזכות בתואר בלי לשחק בכלל כיוון שספורטינג ליסבון סיימה ב-0:0 ביתי עם בנפיקה והשתיים נותרו מרחק ארבע נקודות מהכחולים כשלהן משחק אחד בלבד. כמו כן, התיקו הזה טוב לבנפיקה כיוון שהוא מותיר אותה במקום השני, שמסדר את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, וכך היא תלויה רק בעצמה לפני המחזור האחרון של העונה. בנפיקה, שזכתה בארבע אליפויות ברציפות מאז התואר האחרון של פורטו, נפרדה מהתואר אבל עדיין בעלת סיכויים טובים לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה.

נחזור לפורטו, הדרקונים - שעד האליפות האחרונה שלהם ב-2012/13 זכו בשלושה תארים ברציפות - יחגגו את התואר עם האוהדים שלהם כשיארחו את פרנשה הקטנה. פורטו נעלה את העונה מצוין וניצחה בארבעת המחזורים האחרונים ובחמישה מששת האחרונים והביאה את עצמה למצב שהיא חוגגת אליפות שני מחזורים לסיום העונה. מלך השערים של הקבוצה העונה בליגה הוא מוסא מארגה ממאלי, שמצא את הרשת 22 פעמים ב-27 מחזורי ליגה, ונסן אבובאקר הקמרוני בן ה-26 כבש 15 שערים ב-27 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully