וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר פראג, אליס מרטנס ברבאט

הצ'כית הצליחה להשלים זכייה בטורניר הביתי שלה עם 6:4, 2:6, 3:6 מול בוזרנסקו (37). מרטנס זכתה בתואר השלישי שלה השנה. ונוס וויליאמס הודחה בסיבוב הראשון של מדריד, ניצחון לסביטולינה

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
מאושרת. קביטובה/AP

פטרה קביטובה זכתה היום (שבת) בתואר השלישי שלה השנה אחרי שניצחה 6:4, 2:6, 3:6 את מיכאלה בוזרנסקו הרומנייה (37) והניפה את הגביע מול הקהל הביתי שלה על החימר בפראג מסבב האינטרנשיונל של ה-WTA. אלופת ווימבלדון פעמיים, המדורגת עשירית בעולם, שיחקה בפעם הראשונה בטורניר הזה מול הקהל הביתי שלה והצליחה לזכות בתואר חימר ראשון אחרי שלוש שנים.

טניסאית שנמצאת בכושר נהדר ב-2018 היא אליס מרטנס הבלגית, שעשתה את זה בטורניר רבאט במרוקו. מרטנס בת ה-22, שמדורגת 19 בעולם, זכתה היום בתואר השלישי שלה השנה והרביעי בסך הכול (גם הגיע לחצי הגמר באליפות אוסטרליה) כשניצחה 2:6, 6:7 (4) את איילה טומליאנוביץ' הקרואטית, שהפכה לאוסטרלית ומדורגת 96 בעולם אחרי קאמבק שלה בעקבות פציעה שהשאירה אותה מחוץ לעניינים. "העקביות במשחק שלי השתפרה מאוד", אמרה הבלגית אחרי המשחק, "מבחינה מנטאלית אני מרגישה טוב וגם מבחינה פיזית, אז העקביות היא דבר חשוב מאוד".

מטורנירים שנגמרים לזה שמתחיל: טורניר מדריד היוקרתי, מסבב הפרמייר, יצא כבר לדרך. מי שפתחה את הטורניר כמו שצריך היא אלינה סביטולינה (4), שהביסה 2:6, 2:6 את אליזה קורנה הצרפתייה (34). ונוס וויליאמס, השמינית בעולם, סיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון עם הפסד 3:6, 6:3, 6:2 לאנט קונטבייט האסטונית (29).

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ונוס וויליאמס במדריד היום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully