וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו שמר על שער נקי בתיקו של היברניאן

השוער הישראלי השלים משחק ליגה תשיעי ללא ספיגה בסקוטלנד, כשהמדורגת רביעית חזרה עם 0:0 מהביקור אצל אברדין השנייה. אמיר בן שמעון בישל בניצחון אינטר ברטיסלבה, אלי אלבז פתח מול האלופה

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
אופיר מרציאנו/GettyImages

אופיר מרציאנו שמר הערב (שבת) על רשת נקייה ב-0:0 של היברניאן בחוץ מול אברדין בפלייאוף העליון של הליגה הסקוטית. השוער המקומי ג'ו לואיס עצר פנדל של ג'יימי מקלארן בדקה השביעית וכך יתרונה של אברדין השנייה (69) על פני היבס הרביעית (66) נותר שלוש נקודות. ביניהן יש את ריינג'רס עם 68 ולסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים בלבד. זו פעם תשיעית העונה שהשוער הישראלי מסיים משחק ללא ספיגה בליגה הסקוטית.

* דקל קינן היה שותף לניצחון 2:4 של סינסינטי FC על אטלנטה יונייטד. הבלם הישראלי, שקבוצתו עלתה זמנית לפסגת המזרח בליגת ה-USL האמריקאית, שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-30.

* אמיר בן שמעון פתח בהרכב אינטר ברטיסלבה ובישל את השער הראשון בניצחון החוץ 1:3 על נובה מסטו בליגה הסלובקית השנייה. אינטר במקום השביעי.

* אלי אלבז פתח בהרכבה של אפולון סמירניס, שסיימה את העונה בליגה היוונית עם הפסד ביתי 1:0 מול האלופה א.א.ק אתונה. סמירניס הבטיחה את הישארותה כבר לפני שלושה מחזורים וסיימה במקום ה-14 ביוון.

* טל בן חיים נותר על הספסל ולא שותף אמש בניצחונה של ספרטה פראג 1:2 על זלין במחזור ה-27 בליגה הצ'כית.

* אחמד עאבד לא נכלל אמש בניצחונה של גירסונספור 4:5 על גזיאנטפספור בליגה הטורקית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully