וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בגמר היורו: אדר נכנס כמחליף וכבש, לוקומוטיב זכתה באליפות רוסיה

החלוץ שהעניק לפורטוגל את הזכייה ביורו 2016, נכנס בדקה ה-79 וקבע 0:1 בדקה ה-87 מול זניט. לוקומוטיב חגגה אליפות ראשונה מאז 2004 ושלישית בסך הכול - כולן עם יורי סיומין בן ה-71

שחקני לוקומוטיב מוסקבה חוגגים אליפות. GettyImages
אליפות מרגשת. שחקני לוקומוטיב מוסקבה/GettyImages

לוקומוטיב מוסקבה זכתה הערב (שבת) באליפות רוסיה בפעם השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 2004. האיש שחתום על חגיגות האליפות הוא אדר הפורטוגלי, כובש שער הניצחון ביורו 2016, ששוב התגלה כווינר וקבע 0:1 לזכות לוקומוטיב על זניט סנט פטרסבורג בדקה ה-87.

בעקבות הניצחון הזה, לוקומוטיב פתחה פער של שבע נקודות בפסגה, אותו ספרטק לא תוכל לסגור כשנותרו לה שני משחקים בלבד. זניט, לעומת זאת, נותרה במקום החמישי וככל הנראה לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני החזיקה מעמד במשך 87 דקות, עד שאדר המחליף, רק שמונה דקות על המגרש, התגנב בין שני בלמים והמשיך פנימה את כדור הרוחב של ולדיסלב איגנטייב.

יורי סיומין מאמן לוקומוטיב מוסקבה. GettyImages
עשה היסטוריה. יורי סיומין/GettyImages

יורי סיומין, המאמן שכל כך מזוהה עם לוקומוטיב, הוביל את הקבוצה לשתי האליפויות הקודמות ב-2002 ו-2004, ועשה זאת כעת בפעם השלישית. בגיל 71. הוא הפך למאמן המבוגר ביותר שמוביל קבוצה לאליפות רוסיה והשתווה לליאוניד סלוצקי בכמות האליפויות. רק לאולג רומנצב (שמונה אליפויות עם ספרטק) ו-ואלרי גזאייב (אחת עם אלניה, שלוש עם צסק"א) יש יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני לוקומוטיב מוסקבה. רויטרס
חגיגה גדולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully