וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד: סרסור ובריבו יפתחו, האורחת עם 11 ישראלים

רישאר סומא יפתח במקום נאור פסר אצל המארחת, רומאריו פירס יחזור להרכב, בניון וסיבוק בחוץ. אחרי הבטחת ההישארות, באשדוד ייתנו הזדמנויות לשחקני בית לקראת העונה הבאה

מחזור 32הסתיים06/05/2018
מכבי פתח תקוה
  • בריבו (9)
  • שרם (29)
1:2
  • (77, פנדל) אינברום
מ.ס. אשדוד

מכבי פתח תקוה:

שרון מימר לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אך נראה כי ה-11 שיפתחו יהיו אלה שתרגל מוקדם יותר השבוע. יוסי בניון ייעדר ותומאש סיבוק יישב ביציע, כשעומר דנינו ועומרי לוזון יישבו על הספסל. לירוי צעירי ייעדר מהמשחק בגלל צהובים. יניב בריק שחזר לאימונים מלאים ביום שישי יפתח בהרכב. למרות החיסורים במרכז השדה, יובל שבתאי לא על הספסל - החלטה שהפתיעה את השחקנים שאמרו כי "הוא יודע שלא סופרים אתו ומנסים להראות לו את הדרך החוצה. אבל כשאין סגל, זו החלטה מוגזמת". כזכור, רומאריו פירס שהיה כשיר כבר בשבוע שעבר והחליט להמתין שבוע נוסף עם חזרתו לסגל יפתח בהרכב. רישאר סומא יפתח במקום נאור פסר ותאי בריבו צפוי לפתוח במקום טאדה. גם שחקן המריבה מהשבת האחרונה, מוחמד סרסור, ימשיך לפתוח ב-11. גם אורי מגבו עליו לא מומשה האופציה לעונה הבאה, כצפוי, מחוץ לסגל.

מ.ס אשדוד:

מ. ס. אשדוד תתרכז בשני המשחקים שנותרו לסיום העונה במתן דקות לשחקני בית ולשחקנים שמיעטו לשחק לאורך העונה. במשחק מחר מול מכבי פתח תקווה לא יפתחו שחקנים זרים בהרכב כדי לאפשר לשחקני הבית לרוץ יחד לקראת החלטות שיתקבלו בקרוב. המאמן יוסי מזרחי אמר היום: "זה הזמן של השחקנים ליהנות מכדורגל מאחר ועד היום הם סבלו. אני מקווה מאד שמחר הם יגיעו ליהנות, יציגו את הכדורגל שהם יודעים ויגרמו לכולם ליהנות. כל מי שכשיר יהיה בסגל כדי שנסיים את העונה הזו עם טעם טוב". וובה בראון לא יהיה בסגל. ההתלבטות היחידה בהתקפה היא בין דור ג'אן לבנצי מושל.

שחקן מכבי פתח תקוה רומאריו פירס. ברני ארדוב
חוזר. פירס/ברני ארדוב

טריוויה

* 55 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי פתח תקוה מובילה 12:22 בניצחונות ועוד 21 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כבר יותר מ-11 שנים שמכבי פתח תקוה לא מצליחה לנצח את מ.ס. אשדוד בבית. 14 ניסיונות היו לה בכל המסגרות מאז איסמעיל עאמר ועומר גולן העניקו לה 0:2 ב-28 באפריל 2007.

* מ.ס. אשדוד הפסידה חמש פעמים ולקחה רק נקודה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה.

* אשדוד שמרה על שער נקי במשחק חוץ רק פעם אחת העונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבי הקבוצות

שופט: גיא ברגר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 600

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully