וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש ובישל פעמיים ב-2:4 של גוואנגז'ו R&F על שנגחאי שנואה

הסקורר הישראלי שבר את הבצורת בעזרת הכנה של רנאטיניו, החזיר לברזילאי בישול והוסיף אסיסט שני בתוספת הזמן, כשבדקה ה-21 גם סחט כרטיס אדום. קבוצתו עלתה למקום החמישי

אחרי ארבעה משחקים מתסכלים ללא כדור ברשת, ערן זהבי קטע היום (שבת) את הבצורת שלו בליגה הסינית, כבש ב-2:4 של גוואנגז'ו R&F על שנגחאי שנואה וגם הוסיף שני בישולים לרנאטיניו וצ'אנג. הסקורר הישראלי העלה את מאזנו בליגה לשבעה שערים וארבעה אסיסטים העונה, כשקבוצתו התקדמה למקום החמישי. מחזיקת הגביע הצליחה לצמק פעמיים למרות ששיחקה ב-10 שחקנים מהדקה ה-21, אחרי כרטיס אדום שסחט זהבי.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי חוגג. אינסטגרם רשמי ערן זהבי, צילום מסך
עשה סוף לבצורת. ערן זהבי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ערן זהבי

מהלך המשחק

דקה 3: גול! איזו פתיחה של המארחת. רנאטיניו בעט כדור חלש, השוער האורח שמט ועל הריבאונד היה ז'ונליאנג מה שכבש מקרוב. 0:1 לגוואנגז'ו.

דקה 20: גול! הבצורת של זהבי הגיעה לסיומה. רנאטיניו פרגן לישראלי, שלבד מול השוער בעט כדור שטוח בשמאל אל הרשת וחגג את שער הליגה השביעי שלו העונה. 0:2 לגוואנגז'ו.

דקה 21: כרטיס אדום! לי השאיר את האורחים ב-10 שחקנים, אחרי עבירה על זהבי כשהיה השחקן האחרון בדרך אל השער.

דקה 37: גול! רנאטיניו, הטוב על המגרש, הצטרף לחגיגת השערים עם בעיטה מ-20 מטרים שהשוער רק הדף לא טוב אל הקורה ופנימה. זהבי התכבד בבישול, 0:3 קליל לגוואנגז'ו.

דקה 62: גול! בעיטה חופשית של רומרו פגעה בקורה, השוער לא הצליח לקלוט את הכדור והמחליף גאו די דחק מקרוב. אחרי עיכוב של כמה דקות, שופט הווידאו אישר את השער ושנגחאי צימקה ל-3:1.

דקה 67: גול! האורחת לא מוותרת גם ב-10 שחקנים. הבלם לי פנג עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן ונגח פנימה, שנגחאי צימקה ל-3:2.

דקה 92: גול! זהבי מסר לצ'אנג פייה המחליף, שסובב נהדר בשמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 2:4 לגוואנגז'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully