וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי נגד מאוריציו סארי: "כל הזמן השתמש באותם שחקנים"

אאורליו דה לאורנטיס תקף את מאמנו אחרי התבוסה מול פיורנטינה ואיבוד הסיכוי הריאלי לאליפות: "פשוט נגמר לנו הדלק בסוף, זה בלתי נמנע כשמתמשים תמיד באותם שחקנים. קונטה מועמד ראוי"

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
פה גדול. דה לאורנטיס/GettyImages

דווקא אחרי הניצחון ההירואי שלה במשחק העונה מול יובנטוס, נאפולי התרסקה במחזור שלאחר מכן עם תבוסה של 3:0 מול פיורנטינה בזמן שהגברת הזקנה ניצחה 2:3 דרמטי את אינטר והפער בפסגה צמח שוב לשלוש נקודות. מאוריציו סארי מאמן הפרטנופי התלונן בסיום על היעדר התחרותיות בליגה וקרץ לפרמיירליג כשפרגן לליגה התחרותית.

ובינתיים, אאורליו דה לאורנטיס הנשיא השנוי במחלוקת של הקבוצה, ערך ראיון לתקשורת האיטלקי ולא חסך בביקורת נגד המאמן שלו כשאמר: "אני לא חושב שהשופטים הכריעו את המשחק של יובנטוס. מה שכן אני חושב זה שבתחילת העונה התחלנו את מחנה האימונים מוקדם בגלל ההשתתפות בליגת האלופות ופשוט נגמר לנו הדלק. זה בלתי נמנע, אלא אם כן אתה משתמש בכל השחקנים בסגל שלך. היינו צריכים טוב יותר לספרינט של סיום העונה, אבל אם אנחנו משתמשים תמיד באותם שחקנים..."

מאמן נאפולי מאוריציו סארי. רויטרס
כנראה לא ימשיך בנאפולי. מאורציו סארי/רויטרס

"באופן עקרוני אם לא היינו מאבדים את פאוזי גולאם בשל פציעה, לא היינו מגלים את מריו רוי, שחוץ מהטעות הקשה מול רומא, היה טוב מאוד".

דה לאורנטיס לא התבייש לדבר על מועמדים שיחליפו את סארי ואמר: "אנטוניו קונטה הוא קולונל מושלם שידאג שיכבדו את החוקים. גם סימונה אינזאגי ולאונרדו סמפיליסי הם מועמדים מעניינים ונצטרך לעשות את הבחירה הנכונה. אנחנו לא מפחדים להמשיך קדימה, עם או בלי סארי".

דה לאורנטיס נשאל אם נאפולי עלולה לאבד שחקני מפתח בקיץ ואמר: "אם זה יקרה, אנחנו נחתים מחליפים כפי שעשינו בעבר. אנחנו במגעים עם חלוץ שהבקיע 20 שערים בליגה אחרת. לגבי שוערים, אנחנו עוקבים אחרי רוי פטריסיו וברנד לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully