וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:1 על מכבי תל אביב בסדרת הגמר

ניצחון 20:27 של מחזיקת גביע המדינה נתן לה מקדמה לקראת משחק מספר שתיים ביום שני. אבישי סמולר (10 שערים) והשוער פדז'ה דיאנוביץ' (11 עצירות מ-26 זריקות) הצטיינו

שחקני הפועל ראשון לציון כדוריד חוגגים. גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
ניצחון חשוב במשחק הראשון. שחקני הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

סדרת גמר הפליאוף בכדוריד בין הפועל ראשון לציון לבין מכבי תל אביב יצאה היום (שישי) לדרך עם ניצחון של מחזיקת גביע המדינה, באדום, שעלתה ליתרון 0:1 אחרי 20:27 על סגנית אלופת המדינה מהעונה שעברה. הסדרה המסקרנת תמשיך ביום שני.

אבישי סמולר (10 שערים) והשוער פדז'ה דיאנוביץ' (11 עצירות מ-26 זריקות) הצטיינו במדי האדומים, שרוצים לזכות באליפות ה-18 שלהם.

מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "ההגנה עבדה טוב יותר, שמרנו את מכבי ת"א על 20 שערים. זו סדרה וחשוב להתחיל ברגל ימין. הובלנו מהרגע הראשון ושלטנו במשחק, אבל זה לא אומר כלום ואנחנו צריכים להמשיך. אין אחד שחושב שאנחנו מעליהם ברמה, ואנחנו לא נבוא שאננים ביום שני. נבוא לעשות את המקסימום כדי לנצח. אבישי סמולר הוא מנייה בטוחה, ההתנהלות שלו והמנהיגות שלו זה דבר מצוין עבורנו, רק שימשיך ככה".

מאמן מכבי ת"א, ניקולה מקסימוביץ': "אני מברך את הפועל, הם היו יותר טובים והגיע להם לנצח. אני לא מרוצה מהיכולת שלנו, ההתקפה שלנו הייתה איטית, ובלי דבדה ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה, כולם ראו את זה. כל מה שעבדנו עליו לא הלך. אני עדיין אופטימי, כי מפתיחת העונה היו לנו עליות וירידות. היה לנו יום רע, ואני בטוח שנשחק יותר טוב במשחק השני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully