וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר עלתה ל-0:1 בגמר על מכבי תל אביב

מחזיקת הגביע רוצה להחזיר את כתר האליפות שהלך לצהובים בשנה שעברה, וטיילה במשחק הראשון בסדרה עם 18:25, 25:27, 15:25 תוך שעה ו-21 דקות בלבד. דה סילבה ופוייר הובילו עם 15 נק'

הפועל מטה אשר. לילך וייס, מערכת וואלה!
בדרך לעוד דאבל? מטה אשר/מערכת וואלה!, לילך וייס

בשנה שעברה הודחה הפועל מטה אשר בחצי גמר הפלייאוף ואיבדה את צלחת האליפות שזכתה בארבע העונות שלפני כן. מכבי תל אביב נהנתה מכך, גברה על מכבי הוד השרון בגמר וזכתה בתואר ראשון מ-2012. הערב (חמישי) החלה סדרת הגמר בין שתי הגדולות של הכדורעף הישראלי, והייתה זו מטה אשר שרשמה ניצחון ביתי חלק בשלוש מערכות ועלתה ל-0:1 תוך שעה ו-21 דקות בלבד.

הצפוניים, שכבר הניפו השנה את גביע המדינה ומקווים להשיג דאבל רביעי בחמש העונות האחרונות, לא התקשו בדרך ל-18:25, 25:27, 15:25 והם רחוקים כעת שני ניצחונות בלבד מזכייה באליפות ה-14 בתולדותיהם - בכך ישוו את שיא הזכיות העתיק של הפועל המעפיל, שזכתה בתואר האחרון שלה בשנת 1985, שנתיים לפני שמטה אשר הייתה אלופה לראשונה.

רנאטו דה סילבה וקווין פוייר (15 נקודות) הוליכו את המנצחת וקיבלו עזרה גם מסטס נביאדומסקי שתרם 12 נקודות משלו. מן העבר השני בלטו איליה גולדרין עם 10 ומיקולה רודינצקי עם 7, אך הם לא קיבלו מספיק עזרה מחבריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully