וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג הפסידה 3:0 בפרנקפורט, זקוקה לנס כדי לשרוד

הדינוזאורים איבדו סיכוי לשרוד אוטומטית ויירדו לליגת המשנה אלא אם ינצחו את גלדבאך ו-וולפסבורג תפסיד בבית לקלן שכבר ירדה. באיירן ניצחה 1:3 בקלן, שאלקה הבטיחה סגנות

שחקן המבורג לואיס הולטבי. GettyImages
הולטבי והמבורג בדרך לליגה השנייה/GettyImages

המחזור ה-33 והלפני אחרון בבונדסליגה התקיים כולו היום (שבת) בשעה אחידה והכותרת הגדולה שיצאה ממנו היא שהמבורג קרובה מתמיד לירידה ראשונה אל ליגת המשנה. הקבוצה של כריסטיאן טיץ הפסידה 3:0 לאיינטרכט פרנקפורט וצריכה לנצח במחזור הסיום את בורוסיה מנשנגלדבאך בבית ולקוות שוולפסבורג תפסיד בבית לפ.צ. קלן, שכבר ירדה, כדי ללכת למבחנים. וולפסבורג עצמה נראית רע מאוד והובסה 4:1 על ידי ר.ב. לייפציג. באיירן מינכן חזרה לנצח עם 1:3 בחוץ מול קלן, המאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות בין באייר לברקוזן, הופנהיים ולייפציג יוכרע במחזור הסיום.

שחקן איינטרכט פרנקפורט מקס וולף. רויטרס
מקס וולף ופרנקפורט חגגו בבית על חשבון המבורג/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - המבורג 0:3

הדינוזאורים הגיעו אל משחק החוץ הקשה והקריטי מבחינתם במומנטום נפלא אחרי שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה, דבר שלא זוכרים שם הרבה זמן. למרות המומנטום המצוין, המבורג ספגה הפסד שהותיר אותה שתי נקודות מתחת לוולפסבורג במקום שמוביל למבחני הישרדות בתום העונה. המצב של המבורג קשה במיוחד כיוון שלוולפסבורג גם יחס שערים טוב בהרבה משלה ולכן היא תצטרך לנצח את בורוסיה מנשנגלדבאך בבית במחזור הסיום ולקוות להפסד של וולפסבורג בבית מול פ.צ. קלן, שכבר ירדה אל ליגת המשנה. מקס וולף (31), עומאר מסקארל (77) ולא אחר מאשר אלכס מאייר (91) כבשו את השערים לזכות הנשרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני ר.ב. לייפציג. AP
לייפציג התעלמה מהשאיפות של וולפסבורג/AP

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 1:4

הקבוצה של רלף האזנהוטל חזרה לנצח וסיבכה את וולפסבורג השוקעת. אדמולה לוקמן הצעיר כבש צמד (24 ו-52), טימו ורנר (34) וז'אן קווין אוגוסטן (63) השלימו בעוד דניאל דידאבי רק צימק זמנית (47). וולפסבורג תהיה חייבת להוציא לפחות תיקו בבית במחזור הנעילה כדי להבטיח את המקום שמוביל למשחקי פלייאוף על ההישרדות. ניצחון ישאיר לה סיכוי לשרוד אוטומטית במקרה שפרייבורג תפסיד. לייפציג שמרה על סיכוי מסוים לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל הוא די קלוש.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
באיירן התאוששה מההדחה מהצ'מפיונס. לבנדובסקי/רויטרס

פ.צ. קלן - באיירן מינכן 3:1

ארבעה ימים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד, הצליחו הבווארים לחזור לליגה ולהשיג ניצחון בקרב הקצוות מול האחרונה בטבלה שכבר ירדה לליגת המשנה בשבוע שעבר. המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-30 עם שער עצמי חסר מזל של ניקלאס זולה, אבל הצליחה לבצע מהפך במחצית השנייה כשחאמס רודריגס (שכבש גם במדריד) הרשית מקרוב בדקה ה-59 אחרי הורדה של תומאס מולר, ורוברט לבנדובסקי השלים מהפך כעבור שתי דקות אחרי בישול נוסף של מולר. בדקה ה-78 השלים קורנטון טוליסו את הניצחון עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של חאמס.

שטוטגרט - הופנהיים 0:2

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן איבדה הזדמנות לזכות כבר היום בכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ותצטרך לעשות את זה במחזור הבא כשהחדשות הטובות מבחינתה הן שהכול עדיין תלוי בה. היא תצטרך לנצח את בורוסיה דורטמונד בבית כדי לסיים כמעט בוודאות במקום הרביעי. מריו גומז הוותיק והטוב כבש צמד לזכות המארחת (25 ו-74), שניצחה למרות הרחקתו של סנטיאגו אסקסיבאר (66).


משחקים נוספים:

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 0:0

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 2:1
לדורטמונד: מקסי פיליפ (16). למיינץ: בוטה באקו (4), יושינורי מוטו (13)


האנובר - הרטה ברלין 1:3
להאנובר: מרטין הארניק (4), סאליף סאנה (40), ניקלאס פולקרוג (42), להרטה: דייבי זלקה (73)

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 1:2
לגלדבאך: תורגן הזאר (18), ניקו אלבדי (57), לפרייבורג: טים קליינדינסט (59)

אוגסבורג - שאלקה 2:1
לאוגסבורג: פיליפ מקס (27), לשאלקה: תילו קהרר (23), אלפרד פינבוגאסון (עצמי, 34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully