וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומר לקראת משחק הפתיחה באליפות אירופה: "מקווה שהאחדות תביא לנו הצלחה"

נבחרת הנערים של ישראל תפתח מחר (שישי, 21:00, ספורט 1) את הופעותיה בטורניר היוקרתי במשחק נגד הנבחרת המארחת אנגליה. בהמשך מצפים לישראל משחקים נגד נבחרות שוויץ ואיטליה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הנערים של ישראל תחל מחר (שישי, 21:00, שידור בספורט 1) את הופעותיה באליפות אירופה במפגש מול הנבחרת המארחת, אנגליה. לאחר מכן, ב-7 במאי יפגשו החניכים של גדי ברומר את שוויץ ובחלוף שלושה ימים את נבחרת איטליה.

היום נערכה מסיבת עיתונאים של המאמנים הנוטלים חלק ב"בית הישראלי" באליפות. גדי ברומר אמר לקראת תחילת המשחקים: "המטרות הן לחוות את האליפות הזו ולנסות להתקדם ולהשתפר. אנחנו עובדים עם השחקנים על עבודת צוות בינהם, שילמדו להגן ולחפות אחד על השני, במגרש ומחוצה לו - זו המטרה העיקרית. הסגל שלנו כבר נמצא ביחד יותר משנה וחצי ולא היו לנו שינויים משמעותיים בו בכל התקופה, הם חבר'ה מאוד מגובשים וחברים טובים האחד של השני. נקווה שהאחדות הזו תביא אותנו גם להצלחה בטורניר".

גדי ברומר, מאמן נבחרת הנערים של ישראל. ההתאחדות לכדורגל,
גדי ברומר ועמיתיו במסיבת העיתונאים/ההתאחדות לכדורגל

המפגש מול הנבחרת האנגלית ייערך באצטדיון בצ'סטרפילד בו 10,500 מקומות. רוב הכרטיסים כבר נמכרו והאצטדיון צפוי להיות מלא.

מאמן נבחרת האנגלית סטיב קופר אמר לקראת שריקת הפתיחה: ""זו ההתנסות הראשונה של הבחורים בטורניר גדול. המגרש בצ'סטרפילד צפוי להיות מלא ואנחנו מאוד מתרגשים ומודים על התמיכה. יש לנו משחק מול נבחרת ישראל שהיא קבוצה מאוד טובה. אני יכול להבין כיצד הם העפילו לאליפות אירופה בצורה משכנעת למרות יריבות טובות שהתמודדו מולה. לא קל להעפיל לטורנירים האלו ושמגיעים לכאן - הרמה גבוהה מאוד. ישראל תיהיה יריבה קשוחה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully