וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה ישראלית אחת תטוס עם נבחרת ארגנטינה למונדיאל

קמפיין חדש של חברת Hisense בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקלים, אותו מוביל שייע פייגנבוים, יזכה משפחה אחת בחבילת אירוח הכוללת טיסה יחד עם נבחרת ארגנטינה למונדיאל ואירוח במשחק נגד איסלנד

יח"צ - חד פעמי

חברת Hisense עולה בקמפיין חדש ומלהיב במיוחד תחת הסלוגן "הכל נשאר במשפחה", בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקלים. את הקמפיין מוביל פרזנטור המותג בישראל, שייע פייגנבוים. במסגרת הקמפיין משפחה אחת תזכה בחבילת אירוח הכוללת גם טיסה יחד עם נבחרת ארגנטינה למונדיאל, ואף תתארח במשחק הראשון נגד איסלנד. המשפחה שתגיע למקום השני תבקר בכותל יחד עם חברי נבחרת ארגנטינה ואילו המקום השלישי, יעניק ל-3 משפחות את הזכות להתארח במשחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה.

הקמפיין יזמין את המשפחות בישראל להירשם לתחרות באתר הייעודי ולספר מדוע לה מגיע לטוס למונדיאל. בסוף חודש מאי תתקיים ההגרלה בסופה ייבחרו הזוכים. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מאי ויימשך עד לסוף חודש מאי, או אז תתקיים ההגרלה ויכריזו על זוכים. וזה לא נגמר כאן, המשפחה המאושרת תגלה את הזכייה בהפתעה על ידי שייע פייגנבוים, פרזנטור Hisense.

גיא אדרי, מנכ"ל Hisense ישראל: "כחברה מובילה בתחום הטלוויזיות בישראל, החלטנו, לרגל המונדיאל, לצאת בפעילות הפונה לקהל היעד העיקרי - המשפחה כולה ולהעניק לה את האפשרות לעבור חוויה איכותית ומלכדת. אנו סמוכים ובטוחים כי המשפחה שתזכה במקום הראשון, לצד ארבעת המשפחות הנוספות שיזכו במקומות השני והשלישי, תיקחנה את החוויה הזו איתן לכל החיים".

שייע פייגנבוים.
שייע פייגנבוים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully