וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה ירדה לליגה א', הפסד 11 רצוף להפועל כפר סבא

הרצליה נפרדת משתי הליגות הבכירות אחרי 27 שנה עם הפסד 2:0 להפועל רמת גן. הקבוצה של יצחק שום הובסה 4:0 על ידי הפועל מרמורק והיא בדרך למקום המוביל למבחני ירידה לליגה א'

יצחק שום מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מה יהיה הסוף? יצחק שום/קובי אליהו

המחזור ה-35 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית התקיים היום (שישי) כשבמוקד הפועל כפר סבא המשיכה בקריסה שלה והפסידה בפעם ה-11 ברציפות, הפעם 4:0 כואב להפועל מרמורק. מכבי הרצליה ירדה באופן רשמי לליגה א' אחרי שהפסידה 2:0 להפועל רמת גן, שברחה לירוקים של יצחק שום במאבק על הימנעות מפלייאוף הירידה לליגה א'.

ליגה א': הפלייאוף נפתח עם משחק יחיד, בו מכבי קביליו יפו חזרה מפיגור בשכונת התקווה, ניצחה 1:2 את בית"ר נורדיה ירושלים ועלתה לגמר הדרומי, שם היא מחכה למנצחת בין מכבי יבנה למ.כ. ירמיהו חולון. נתנאל ארז'ואן (82 ו-87) כבש צמד ליפואים אחרי שער של אביתר ברוכיאן (80).

הפועל מרמורק - הפועל כפר סבא 0:4

11. 11 הפסדים רצופים. כן, לא מדובר בטעות כתיב. הפועל כפר סבא נמצאת במסלול התרסקות כשהיא במקום ה-14 בטבלה עם 41 נקודות, שלוש פחות מהפועל רמת גן. אם מצב העניינים יישאר כפי שהוא כרגע, הירוקים של יצחק שום ייאלצו להילחם על חייהם בפלייאוף הירידה לליגה א'. לידור כהן (19), פדרו גלבאן (21), גיא משפתי (62) ואיתי עוזרי (77) פירקו לחלוטין את האורחים, שכבר החמיצו פנדל (עידן דוד, 43) למרות שלא היה בטוח שגם הוא היה עוזר להם. מרמורק רחוקה שש נקודות מהמקום ה-14 ונקודה אחת בצמד מחזורי הסיום תספיק לה כדי לחגוג הישארות.

עופר טלקר, מאמן מכבי הרצליה. שלומי גבאי
ירד ליגה. עופר טלקר/שלומי גבאי

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 0:2

צמד דרמטי של גל לוי (91, 95) העניק למארחים שלוש נקודות יקרות שהורידו באופן רשמי את מכבי הרצליה לליגה א'. הרצליה חוזרת לליגה א' אחרי 27 שנה בשתי הליגות הבכירות ועשור אחרון רצוף בליגה הלאומית. רמת גן ניצלה את ההפסד של כפר סבא למרמורק ופתחה ממנה הפרש של שלוש נקודות מהמקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למבחני העלייה הירידה לליגה א'.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 2:0

חיים איצרין (25) ורוי רונן (92) סידרו למארחת שלוש נקודות יקרות וקבעו רשמית שהם יישארו עונה נוספת בליגה הלואמית. רמת השרון עדיין בסכנה ורחוקה חמש נקודות מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחנים.

עירוני נשר - בני לוד 4:3

שתי קבוצות שכבר סיימו את העונה סיפקו לנו משחק מרתק. שלושער של דייגו סאליס (13, 27, 83) ועכשיו נוסף של גיא שטח (44) היה יותר מדי למארחת, שהצליחה לכבוש שלישייה אבל יצאה ללא נקודות. יותם בלבול (25), נאור עבודי (85) ויונתן שגיב (88) כבשו לנשר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully