וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו במצב טוב, אבל למדנו שהכל יכול להשתנות"

2.5.2018 / 10:40

מאמן באר שבע הזהיר משאננות לקראת מפגש הפסגה מול בית"ר (ש', 21:00): "צריכים להבין שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה חזקה מאוד". אלחמיד: "המשחק מול בית"ר הוא משחק עונה בשבילנו"

הפועל באר שבע מריחה אליפות שלישית ברציפות. אחרי התבוסה של בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה והגדלת הפער בפסגה לחמש נקודות, האלופה תתארח בטדי אצל בית"ר (שבת, 21:00) במשחק שבו ניצחון יכתיר אותה כמעט באופן רשמי כאלופה. ברק בכר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הגדול שיכול להכריע כמעט סופית את מאבק האליפות או לפתוח אותו מחדש במקרה של ניצחון בית"רי.

עוד בנושא:

בהפועל באר שבע מתכוננים: "ניצחון בטדי ונוכל לברך על אליפות"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
נגיעה מאליפות. ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק מול יריבה קשה שאנחנו מכבדים אותה. נשתדל להביא את הדברים הטובים מהמשחק מול נתניה למשחק בשבת. אנחנו לא מתעסקים בקבוצות אחרות. נגיע כדי לשחק את הכדורגל שלנו ואם נעשה את זה אני מאמין שהדברים יסתדרו גם מבחינת התוצאה".

"אנחנו נמצאים יחסית במצב טוב אבל הכול יכול להשתנות בעונה הזו. צריכים להבין שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה חזקה מאוד וצריכים להיות מוכנים. בית"ר קבוצה עם שחקנים מצוינים אבל אם נשחק את המשחק שלנו יהיה לנו יתרון גדול".

"המפגש הקודם מול בית"ר היה מזמן ומאז זרמו הרבה מים בנהר. מה שמעניין זה המשחק הבא. יהיו הרכבים אחרים ומשחק אחר"

בכר פרגן לשחקניו: "יש פה זן מיוחד של שחקנים שמוכנים להקריב את עצמם בשביל המועדון. מה שמתן אוחיון וחאתם (אלחמיד) עושים זה לא מובן מאליו". על חאתם אלחמיד: "לכל שחקן לוקח זמן להשתלב במועדון חדש. אני שמח שהוא מציג יכולת גבוהה ומקווה שהוא ימשיך ככה".

חאתם עבד אלחמיד אמר: "המשחק מול בית"ר הוא משחק עונה בשבילנו. נבוא מרוכזים ומפוקסים. אנחנו סומכים על הצוות המקצועי שיכין אותנו בצורה הכי טובה. גם לפני המשחק של נתניה מול בית"ר הדברים היו תלויים בנו ואנחנו מרוכזים רק בהפועל באר שבע".

על ההתאקלמות בבאר שבע: "היה לי תקופה פחות טובה בהתחלה אבל לא לקחתי את זה קשה כי אני יודע מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully