וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ יערוך אסיפה בעקבות המצב בצמרת. יפנה לערן לוי אם יעזוב

1.5.2018 / 8:50

נתניה רחוקה שלוש נקודות מהמקום הרביעי, עם יחס שערים עדיף. הבעלים יכנס אסיפה בעקבות המצב הרגיש. במידה שקשר נתניה יעזוב, הבעלים מתכוון לפנות אליו: "אנחנו ביחסים מאוד קרובים"

קובי אליהו

הפועל חיפה רושמת העונה את אחת מעונות השיא שלה בצמרת ליגת העל. אחרי הניצחון של מכבי נתניה אתמול, השחקנים חוששים מאוד מהמצב אליו נקלעה הקבוצה - שלוש נקודות בלבד ממכבי נתניה, לה יחס שערים טוב יותר. בשבוע הבא תתמודד הקבוצה של יואב כץ בגמר הגביע כשעוד קודם, בסוף השבוע, היא תארח את בני יהודה למשחק שמעידה בו עשויה לקרב את מכבי נתניה צעד נוסף למקום הרביעי. היהלומים יתארחו אמנם בשני אצל מכבי תל אביב, אבל המשחק, כידוע, יתקיים בנתניה. בעקבות המצב שנוצר, יואב כץ מתכנן לערוך שיחה עם השחקנים עוד השבוע. במהלך השיחה יבהיר להם כי הניצחון על בני יהודה נמצא בעדיפות עליונה. "חייבים להבטיח את אירופה דרך הליגה, הגביע לא מבטיח כלום", יבהיר כץ לשחקנים.

עוד בנושא:

ערן לוי הפתיע: "אם החוזה שלי לא יוארך, לא בטוח שאשאר בנתניה"
לירן ליאני ישפוט את גמר הגביע: "תוצאה של הצטיינות מקצועית"

ערן לוי (מימין) עם אביב אברהם שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
הפועל חיפה תשמח להחזיר אותו. ערן לוי/קובי אליהו

"בכל עונה אחרת, יכולת כזאת הייתה מבטיחה כרטיס לאירופה. העונה, מתברר, זה עדיין לא מבטיח כלום", אמר הלילה שחקן בקבוצה. לשם השוואה, בעונה שעברה היו לבית"ר ירושלים שבמקום השלישי 50 נקודות בלבד, שמונה פחות מהפועל חיפה לה זה עדיין לא מבטיח את המקום הרביעי. מכבי פתח תקוה, למשל, סיימה את העונה במקום הרביעי עם שתי נקודות פחות ממה שיש להפועל חיפה במאזנה כבר עכשיו, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום.

אחרי יום חופש, הקבוצה תשוב להתאמן היום. ניר קלינגר משוחח כל העת עם יואב כץ לגבי עתידו במועדון, אבל המאמן הבהיר כי הוא ממתין לתשובה מהנבחרת. ייתכן והתשובה תתקבל רק בחודש יוני. אם הקבוצה אכן תשחק באירופה, זה יקרה רגע לפני שהיא תפתח את האימונים ותצא למחנה בהולנד. גל שיש, חן דילמוני ומירקו אורמוש מועמדים להגיע בעונה הבאה, אבל כץ מתכונן גם פניה לערן לוי, באישור המאמן, אם יעזוב את מכבי נתניה. "אנחנו ביחסים מאוד קרובים. הוא שחקן שאני מאוד אוהב. אם יעזוב אתייעץ אם המאמן ונפנה אליו יחד", אישר הבעלים.

קלינגר נוטה צרף מגן שמאלי ישראלי במקום שמואל שיימן שצפוי לעזוב. אחרי שבמועדון החליטו לממש את האופציה על עדן בן בסט ולשבת איתו על הארכת חוזה, המטרה היא לנסות ולסגור עם ניסו קפילוטו לעונה נוספת כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully