וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "לזכות בליגת האלופות משתווה לתארים של ברצלונה, אולי יותר"

קפטן ריאל עקץ את היריבה שהשלימה דאבל לקראת הגומלין מול באיירן (ג', 21:45, ספ' 5), בעוד חשבון הטוויטר של המועדון בירך את בארסה. חאמס: "ההווה שלי הוא באיירן ואני מרוצה כאן"

חצי הגמר - הגומליןהסתיים01/05/2018
ריאל מדריד
  • בנזמה (11)
  • בנזמה (46)
2:2
  • (3) קימיך
  • (63) רודריגס
באיירן מינכן
עריכה: מתן חדד

    העולה הראשונה לגמר ליגת האלופות 2018 תוכרע מחר (שלישי, 21:45) כאשר ריאל מדריד תארח את באיירן מינכן אחרי שהשיגה 1:2 מצוין מבחינתה במשחק הראשון במינכן. הבלאנקוס, שעשו היסטוריה כשזכו במפעל בשנתיים האחרונות, ינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות, בעוד שהבווארים ינסו לנקום בריאל שניצחה אותם בששת המפגשים האחרונים וגם הדיחו אותם ברבע הגמר בשנה שעברה. גם אז אגב, ריאל ניצחה 1:2 במינכן והפסידה 2:1 בגומלין אחרי 90 דקות, אך הבקיעה עוד שלושה שערים בהארכה ועלתה.

    סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
    קבלן תארים. סרחיו ראמוס היום במסע"ת/רויטרס

    ריאל מדריד תגיע למשחק הזה אחרי שההרכב השני שלה ניצח 1:2 את לגאנס במשחק שבו כל הכוכבים קיבלו מנוחה. רונאלדו, קרוס, מודריץ' וכמובן וראן וראמוס יחזרו להרכב של זידאן, שיחסר את קרבחאל המגן הימני הפצוע וככל הנראה גם את איסקו שהוחלף במחצית במשחק הקודם בשל פציעה. מי שצפוי להחליפו בהתקפה הוא מרקו אסנסיו, שכבש את שער הניצחון במשחק הקודם.

    הקפטן סרחיו ראמוס ניצב למסיבת העיתונאים ואמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לדבר על המגרש. הסיכוי להגיע לגמר משקף את העבודה הקשה שלנו לאורך כל העונה. מקווה שנצליח להגיע לשם. השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל אנחנו צריכים לחשוב שזה עדיין 0:0. אנחנו רוצים להגן על התואר שלנו ולנצח את הגרמנים". על החיסרון של קרבחאל: "הוא אומנם יחסר אבל יש לנו סגל נהדר והאחרים יהיו ברמה שלו או לפחות ינסו".

    ראמוס הוסיף: "אנחנו גורמים לבלתי אפשרי להיראות קל. אף קבוצה לא זכתה פעמיים ברציפות וזה נראה קל. בשנים האחרונות זכינו שלוש פעמים בליגת האלופות וזה אתגר לקבוצה שלנו להמשיך לשבור שיאים". ראמוס שיבח את מאמנו ואמר: "התוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו יודעים שהוא מאמן נהדר, הוא הראה את זה ואנחנו כל כך גאים להיות שחקנים שלו. הוא לא מאמן הרבה זמן ואנשים הטילו בו ספק". ראמוס התייחס לזכייה של ברצלונה בדאבל ואמר: "הם עשו עונה נהדרת, הם זכו בשני תארים. לגביע יש יוקרה ולאליפות אפילו עוד יותר. אבל, לזכות בליגת האלופות זה משתווה לתארים של בארסה, אולי אפילו יותר".

    זינדין זידאן אמר לפני המשחק: "באיירן תגיע לשחק את המשחק שלה. זה מועדון נהדר עם קבוצה נהדת. אנחנו נהיה הכי מוכנים שאפשר. אם נשחק את המשחק שלנו אנחנו יכולים לעשות דברים נהדרים. המפתח מבחינתי למשחק הזה הוא לפתוח חזק ולהבקיע שער מהיר, זה מה שננסה לעשות. להיות קשה זו משימה קשה".

    על קארים בנזמה אמר: "הוא שחקן טוב. הוא אוהב להבקיע, אבל הוא גם שחקן שנותן את הכול, מתאמן קשה ומשאיר הכל על הדשא. אני מדבר איתו כרגיל, כמו שאני עושה עם הרבה שחקנים".

    חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
    חאמס רודריגס במסיבת העיתונאים/רויטרס

    באיירן מינכן תצטרך להסתדר כמובן ללא מנואל נוייר, קינגסלי קומאן, ארתורו וידאל וגם ללא ג'רום בואטנג ואריאן רובן שנפצעו במשחק הראשון.

    קשר באיירן מינכן חאמס רודריגס, ששיחק עד העונה האחרונה בריאל מדריד, אמר: "תמיד נחמד לחזור למקום שקראת לו בית. מציפים אותי רגשות נחמדים. ההווה שלי הוא בבאיירן מינכן, אני מרגיש טוב ואני מאושר בבאיירן. אני רק רוצה שיהיה משחק מצוין ושנעלה לגמר. התפקיד שלי הוא לעזור לחברים שלי. אנחנו רוצים לעלות לגמר, אנחנו חולמים על זה".

    תומאס מולר אמר: "ראיתם בשבוע שעבר שאנחנו יכולים לייצר מצבים לכיבוש נגד ריאל. אנחנו צריכים לפגוע בה איפה שכואב, להראות שאנחנו רעבים". מולר נשאל לגבי יכולתו של רוברט לבנדובסקי לאחרונה והגיב: "לבנדובסקי לא כבש בשבועות האחרונים, אבל כבש 28 שערים בבונדסליגה העונה. גם רונאלדו לא כבש במשחק הראשון, לא?".

    מאמן הבווארים יופ היינקס הוסיף: "זה יהיה משחק קשה מאוד עבורנו, אבל גם עבור היריבה שלנו. הקבוצה שלי יודעת איך להתעלות במשחקים חשובים כאלה. אנחנו חייבים להיות יעילים יותר ממה שהיינו במשחק הראשון במינכן. לאורך כל העונה כבשנו שערים רבים ואני מקווה שגם הפעם נהיה יעילים כמו שהיינו כל העונה". היינקס התייחס ללבנדובסקי ואמר: "יש לי אמון מוחלט בו, לכל חלוץ יש תקופות כאלה שהוא לא מצליח לכבוש במהלכן. רוברט כבש פעם ארבעה שערים במשחק אחד מול מדריד. מי יודע, אולי זה יקרה גם מחר".

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully