וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד בטירוף, קמרון לונג: "כרגע אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה"

30.4.2018 / 11:01

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה את ניצחונה התשיעי ברציפות, השתוותה למוליכת הטבלה מכבי תל אביב, ולא רוצה להתעורר מהחלום: "הוכחנו את עצמנו במשך הרבה ערבים. כל מה שאנחנו רוצים זה לשמור את הרצף הזה בחיים"

one

מי היה מאמין בתום המחזור השמיני, כשמכבי אשדוד/באר טוביה עמדה על שני ניצחונות ושישה הפסדים, שבאמצע הסיבוב השלישי ידביקו הצהובים את המקום הראשון, וירשמו את רצף הניצחונות הארוך ביותר העונה לקבוצה בליגת העל? כנראה שמעט מאוד. אמש (ראשון) השלימה הקבוצה של בראד גרינברג את אחת הריצות המרשימות שנראו בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, כשגברה בבית 79:86 על מכבי תל אביב, שמרה על המקום השני שלה, והיא במאזן זהה לזה של הצהובים. היה זה הניצחון התשיעי ברציפות של אשדוד בליגה, ה-16 מ-19 משחקי הליגה האחרונים, וה-18 מ-22 האחרונים בכל המסגרות.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד השיגה ניצחון תשיעי ברציפות, הפעם עם חגיגה מול מכבי תל אביב
עצבים ולחץ במכבי תל אביב, ספאחיה זעם על השחקנים

שחקן מכבי אשדוד אלכס צ'וברביץ' שופך מים על קמרון לונג. לירון מולדובן
עונה חלומית. קמרון לונג חוגג/לירון מולדובן

אשדוד, שמנצחת כמעט את כל המשחקים שלה בתקופה האחרונה בצורה קלה ומרשימה, הייתה הטובה יותר על הפרקט מההתחלה, ברחה פעמיים ליתרון דו ספרתי ולא נלחצה גם כשיריבתה סגרה פיגור משמעותי לשיוויון. גרינברג קיבל חמישה קלעים בספרות כפולות, ראה איך קבוצתו מורידה 15 ריבאונדים בהתקפה שוב, עם התעלות של קמרון לונג שאמנם קלע רק 14 נקודות, אך הוסיף 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי אשדוד אדם אריאל. לירון מולדובן
הלהיט של הליגה. אדם אריאל חוגג/לירון מולדובן

"כרגע אנחנו הכי טובים בליגה", אמר לונג, שנפצע קלות במהלך המשחק, "הערב הזה לא שונה מאף ערב אחר, הוכחנו את עצמנו במשך הרבה ערבים. הנענו את הכדור, ביצענו את מה שהמאמן רצה, וכל מה שאנחנו רוצים זה לשמור על הרצף הנוכחי בחיים עכשיו. אנחנו משאירים הרבה מאמץ על המגרש בשביל זה. אני דווקא חושב שהקליעה שלי לא הייתה בשיאה, אבל רציתי לעשות יותר באספקטים שונים של המשחק, להזין את החברים שלי לקבוצה, ולגרום להם להיות טובים יותר".

אחד ההישגים המרשימים של אשדוד היה ביציעים אמש. כאלפיים צופים מילאו את יציעי היכל הקריה, וגרמו להרגשה ביתית עבור השחקנים של גרינברג. ההתעוררות של הקהל האשדודי נראתה גם בשבוע שעבר בחולון שכ-150 צהובים חגגו את הניצחון המשמעותי בחוץ, והתקווה היא שגם מעל מאה אוהדים יצאו ביום חמישי הקרוב למשחק בירושלים, בסיומו עשויה הקבוצה לרשום היסטוריה ולעלות למקום הראשון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully