וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "למכבי תל אביב יש בעיות, שלא יסיטו את האש אלינו"

30.4.2018 / 8:52

בהפועל חיפה זועמים על טוריחו ("יכל להתפתח לעימות אלים"), קלינגר הגיב: "לגיטימי שלא נתחשב בגחמות שלהם". כץ יערוך סבב פגישות אחרי הגמר, גל אראל יקבל הצעה לחוזה משודרג

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אם נשמור על מאזן של 33 אחוז במשחקים שנותרו, נהיה באירופה. אני לא מאמין שמכבי נתניה תיקח עשר נקודות עד סיום העונה. אני סבור שיהיה יותר קל להגיע לשם דרך הליגה מאשר דרך הגביע. היום שחקן בא לדבר איתי על הגמר. בדרך כלל הם קמים לראות מה כותבים עליהם באינטרנט. לזכות בגביע זה הישג יותר גדול, לכן הראש של השחקנים שם". כך אמר אתמול (ראשון) בעלי הפועל חיפה יואב כץ לאחר ה-22 הדרמטי מול מכבי תל אביב. כץ הוסיף כי "היכולת של שתי הקבוצות הייתה גרועה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הובילה 0:2, וסיימה ב-2:2 דרמטי מול הפועל חיפה
ניר קלינגר טוען שחואן טוריחו קילל אותו: "שלא יטיפו לנו איך להתנהג"

שחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו. קובי אליהו
צמד בישולים ליהלום של קלינגר. מקסים פלקושצ'נקו/קובי אליהו

בצל הדברים האלה של כץ, וההכנות לקראת צמד המשחקים מול בני יהודה וגמר הגביע ברביעי, במועדון עסקו אתמול לא מעט בהתנהלות של מכבי תל אביב. חלק מאנשי המועדון טענו כי העימות יכל להתפתח לאלים. "בסך הכל אדם איבד את העשתונות", אמר קלינגר על חואן טוריחו שלטענתו קילל אותו. במועדון זועמים על מאמן הכושר של מכבי תל אביב, שלטענתם השתולל ללא כל סיבה מוצדקת וגורם במועדון הוסיף: "למכבי תל אביב יש בעיות? שלא תסיט את האש אלינו".

"הוא קילל וצעק אז זזתי הצד כי ראיתי שזה לא הולך לכיוון טוב ובזה זה נגמר", הוסיף קלינגר. "לגיטימי שאם אנחנו מבקיעים בתוספת נחגוג ולא נתחשב בגחמות שלהם. מבחינתנו, הכניסה של קשוע הייתה מאוד משמעותית בדקות האחרונות. עשינו החלטות מושלמות". קלינגר לא אפשר לאלון תורג'מן לפתוח משום שרצה להוריד לו עומס ולא רק בגלל הצהוב הרביעי שלו. לעומתו, בשיחה עם יואב כץ לפני המשחק החליט קלינגר כי רסמוס סויסטדט לא יתלבש משום שלחובתו שמונה צהובים והיה נראה שיקבל צהוב נוסף.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה תופס את הראש. קובי אליהו
לחץ, עצבים ושמחה. קלינגר אתמול/קובי אליהו

כץ שוחח עם השחקנים לפני המשחק וביקש מהם להיות מרוכזים בשלושת המשחקים הקרובים. לאחר מכן הודה להם על ההקרבה וכעת הוא יפתח עם חלקם במשא ומתן אחרי הגמר. הראשון שכץ מעוניין לסגור הוא עדן בן בסט, כובש השער אתמול ומי שנחשב לאחד ממצטייני העונה. החלוץ קיבל הודעה, אם כי לא בכתב, כי האופציה מומשה עליו. במועדון אישרו כי: "החלטנו לממש את האופציה על עדן וכעת נשב איתו על חוזה חדש".

בן בסט, שחגג אתמול עם השחקנים בחדר ההלבשה, אמור לחתום על חוזה חדש לשנתיים. הפועל חיפה רוצה להתחיל במגעים גם עם גל אראל, וזאת ללא קשר למגעים שהיא מנהלת עם דור מלול וניסו קפילוטו, ולהמתנה הארוכה אחר החוזה החדש של גבריאל תמאש שסוכם עם כץ. "אחרי הגביע נסגור הכל", הבטיחו במועדון. "אנחנו רוצים שהראש שלהם יהיה רק שם". כפי שפרסמנו, דור מלול עשוי לעבור לקרית שמונה או למכבי חיפה בעונה הבאה. נראה כי קרית שמונה מציעה לו סכומים דומים, אבל במכבי חיפה הוא יוכל להשתדרג כלכלית.

מקסים פלקושצ'נקו, שעדיין לא חתם על חוזה חדש אך אתמול בישל צמד לבן בסט, סיפר: "כשהתחלתי לשחק ניר נתן לי את הביטחון. הייתי נכנס כמחליף והוא נתן לי את כל מה שצריך. אני לומד ממשחק למשחק ומשנה לשנה. אני עובר קשיים ודברים בכדורגל. אני מקווה שנביא גביע ואז אולי אתקדם יותר. עוד אפשר לסיים במקום שלישי. אני רוצה להיות מצוין לעונה שלמה ולא לתקופה". כץ חשף אתמול כי מי שהמליץ על העלאת פלקושצ'נקו לקבוצה הבוגרת הוא הדובר, נועם רגב. בקבוצה פרגנו לפלקושצ'נקו על היכולת והבישול אתמול.

"מקסים הוא אחת הדוגמאות הכי טובות של בחור שרצה לשחק למרות שלא היה כשיר במשחק הקודם", אמר כץ. "הוא הסתיר את זה מכולנו, זה החלק המיוחד של הקבוצה העונה". קלינגר הוסיף על הקשר: "הוא רק בן 22, אבל מתקרב למאה משחקים בליגת העל. זה המון לגילו. הוא מתפתח כמו ששחקן צעיר צריך. הוא יהיה שחקן גדול. אם לא יבין את זה, זאת תהיה בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully