וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: "יש שחקנים שזה עובר לידם, אולי זה סיפור הירידה"

30.4.2018 / 6:42

אף אחד מאנשי או משחקני הקבוצה לא הופתע מהירידה ללאומית: "אסור היה לשחרר את ספורי ואיבנצ'יץ'. אולי גם לא היינו צריכים לתת ליובל נעים ללכת". מסאי דגו: "נכשלתי, אשמח להישאר"

עוז ראלי, טל איילה שחקני הפועל אשקלון לאחר הירידה. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

אי אפשר לומר שירידת הליגה אמש (ראשון) היכתה בהלם מישהו מאנשי הפועל אשקלון. פרט למסאי דגו, לא היו יותר מדי אנשים במועדון שהאמינו ביכולת להישאר. בסיום ההפסד למ.ס. אשדוד, אמרו במועדון: "הסיפור שלנו זה ינואר. נכון שאיבנצ'יץ' וספורי לא רצו להישאר כאן, אבל אסור היה להיות נחמדים ולשחרר אותם. הם משחקים בקבוצות שנלחמות על אירופה ולנו אין התקפה. אולי גם לא היינו צריכים לתת ליובל ללכת, נעשו יותר מדי טעויות".

יו"ר הקבוצה עד לפני מספר חודשים, איתן קסנטיני, שהודח לפני מספר חודשים והיה במשחק באיצטדיון ה-י"א, כתב ברשת אתמול: "יום עצוב מאוד לכדורגל באשקלון. חבל מאוד על השקעה, לחימה ונשמה של שלוש עונות. כואב מאוד שממונה על הספורט בעיר דאג להרוס את הכדורגל ופגע קשות במחלקת הנוער והבוגרים. הוא עשה צעדים שגובלים בפשע".

קסנטיני מתכוון למחזיק תיק הספורט בעיר יוסי כהן, שיחד עם ראש העיר הדיחו אותו מתפקידו ולטענת אנשי המועדון גם גרמו ליובל נעים לעזוב. כעת לא ברור מה בדיוק יהיה עם הקבוצה עם ירידתה ללאומית ואילו תקציבים יעמדו לרשותה.

עוד בנושא:

שחקני הפועל אשקלון בכו, מסאי דגו: "לא מאמין שארדם בלילה הזה"
ליגת העל: הפועל אשקלון הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד וירדה יחד עם הפועל עכו

מסאי דגו מאמן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
לוקח אחריות. דגו/ברני ארדוב

את שחקני הקבוצה אפשר היה לחלק אתמול לשניים: אלה שרצים איתה שנים כמו רודי חדד, משה לוגסי, אבי מלכה ועוד - שחקנים שמחוברים וירצו להמשיך איתה גם לאחר הירידה. מנגד, לא מעט מושאלים, שחקנים שהגיעו בתחילת העונה וכאלה שאשקלון הייתה עבורם תחנת מעבר לא לקחו יותר מדי קשה את הירידה. גורם במועדון אמר אתמול: "יש כאן שחקנים שזה עובר לידם וזה מה שעצוב, אולי זה הסיפור של הירידה הזאת". ולדימיר דבאלישווילי נראה עצבני מאוד לאחר החלפתו וסינן: "איך חלוץ יכול להצליח ככה?"

מסאי דגו, שהתעקש לאורך תקופה כי הוא בטוח שאשקלון תישאר, אמר בסיום:"התחושות קשות. באנו טוב, הגענו להרבה מצבים וזה מאכזב, אבל ירדנו בגלל משחקים אחרים. החלטתי לעשות שינויים בהרכב כי ראיתי באימונים השבוע מי מפוצץ ומי מוכן למלחמה הזאת. בסך הכל הם היו טובים - זגורי, רוצ'ט, על זה אין לי חרטות. בסופו של דבר היינו צריכים להבקיע וזה לא קרה".

דגו נשאל על כך שהקדנציה שלו מוגדרת ככישלון ואמר: "בצדק, נכשלתי. באתי לעשות את הכי טוב שלי אבל זה לא הספיק. הדרך שלי עוד ארוכה. מי שמכיר אותי יודע שאני בן אדם שאוהב לקחת אתגרים, אמרו לי לא לגעת כי אין סיכוי אבל אני באמת אוהב את המקצוע ומוכן לעשות הכל בשביל לעבוד. כפר סבא? לא מעניין אותי, שכחתי מזה וכל כולי מרוכז בהפועל אשקלון, אני אשמח להמשיך כאן. מאוד התחברתי לאשקלון ולקהל ואני אשמח לנסות להחזיר אותו לליגת העל.

"קרו הרבה דברים ביחד. גם פציעות ואולי גם בינואר היו צריכים לעשות שינויים אחרים, בעיקר בהתקפה. אני לא מתרץ, זה מה שקיבלתי ומה שהיה היה, אין מקום לתרץ, האמנתי בסגל מהרגע הראשון שבאתי אחרת לא הייתי בא. אחרי ההפסד לעכו אמרתי שמגיע לנו לרדת אבל אחרי שאשדוד הפסידו לרעננה אמרתי שאולי מישהו למעלה אוהב אותנו ונתן לנו עוד צ'אנס. מהבוקר אמרתי לשחקנים שאנחנו הולכים לנצח, שאנחנו הולכים ללחוץ, לשלוט ולנסות לנצח אבל זה לא הלך. הייתה בעיה בהתקפה, לא היה לנו בסגל שחקן של מספרים ושילמנו על זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל אשקלון הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד וירדה יחד עם הפועל עכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully