וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' איבדה את המאזן הביתי המושלם ב-2:2 מול גנגאן

אחרי 17 מ-17 בפארק דה פראנס העונה, האלופה נעצרה על ידי האקס אנטואן קומבוארה. פ.ס.ז' כבר פיגרה 2:0, אבל השופט סייע וקבאני מנע הפסד עם צמד מאוחר. רק 1:1 למארסיי באנז'ה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מנע הפסד. אדינסון קבאני/רויטרס

האלופה פריס סן ז'רמן איבדה הערב (ראשון) את המאזן הביתי המושלם שלה, כשחזרה מפיגור 2:0 וסיימה ב-2:2 מול גנגאן את המשחק שנועל את המחזור ה-35. מארסיי פספסה הזדמנות לעקוף את מונאקו ולעלות למקום השלישי כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול אנז'ה, בעוד ראן התקדמה למקום השישי עם 1:2 על טולוז מהתחתית.

לודוביק בלאס שחקן גנגאן חוגג שער. רויטרס
הדהים את אוהדי פ.ס.ז'. לודוביק בלאס/רויטרס

פריס סן ז'רמן - גנגאן 2:2

האלופה כבר לא תוכל להשוות את שיא 19 הניצחונות הביתיים של סנט אטיין מ-1974/75. אחרי 17 מ-17 בפארק דה פראנס העונה בליגה, הגיע המאמן לשעבר אנטואן קומבוארה ועשה סוף לרצף עם נקודה מפתיעה שגם מנעה מפריס סן ז'רמן להשיג את הניצחון ה-30. לודוביק בלאס הפציץ בשמאל למשקוף ופנימה מ-20 מטרים בדקה ה-45 וג'ימי בריאן העלה ל-0:2 סנסציוני בדקה ה-68 אחרי הכנה של קלמון גרנייה, אבל השופט סייע לקאמבק של פ.ס.ז' עם הענקת פנדל למרות עבירה שנעשתה על ג'יו לו סלסו מחוץ לרחבה. אדינסון קבאני צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-75 וכעבור שבע דקות לו סלסו הרים לרחבה והאורוגוואי החופשי השלים צמד בנגיחה והגיע ל-27 שערי ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פלוריאן תובאן שחקן מארסיי חוגג, מאחוריו קלינטון אנז'י. רויטרס
הגיע ל-20 שערי ליגה. פלוריאן תובאן/רויטרס

אנז'ה - מארסיי 1:1

ארבעה ימים לפני הגומלין מול זלצבורג והאפשרות להעפיל לגמר הליגה האירופית אחרי ה-0:2 הביתי, הקבוצה של רודי גרסיה פספסה הזדמנות לעקוף את מונאקו בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות. הקפטן דימיטרי פאייה קיבל מנוחה, אבל פלוריאן תובאן פתח וגם דייק מהנקודה הלבנה בדקה הרביעית כדי לחגוג את שער הליגה ה-20 שלו העונה. לודוביק בוטל מנע מתובאן להשלים צמד ומנגד יוהאן פלה סיפק שתי הצלות טובות, אך בדקה ה-77 גם הוא לא הצליח להושיע מול נגיחה של איסמעאל טראורה, שקבע חלוקת נקודות.

לודוביק בוטל שוער אנז'ה. רויטרס
עוד נקודה בדרך להבטחת ההישארות. לודוביק בוטל ושחקני אנז'ה/רויטרס

ראן - טולוז 1:2

למרות שער עצמי מוזר של ז'וריס גנאניון בדקה ה-17, המארחת נחלצה מפיגור, עקפה את ניס וניצבת במקום השישי, רק נקודה פחות מסנט אטיין החמישית והכרטיס לליגה האירופית. ג'יימס לאה סליקי השווה מקרוב בדקה ה-39 ובישל לבנז'מן בוריז'ו שער קל בדקה ה-47, אך גם הורחק בדקה ה-70. טולוז רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully