וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ הביסה את לייפציג 0:3, דורטמונד וברמן נפרדו ב-1:1

חילופי מקומות בתחתית: דה בלאסיס (26 בפנדל), מקסים (85) ובאקו בהופעת הבכורה (90) העלו את מיינץ מעל הקו האדום על חשבון וולפסבורג. השוורצגלבן פספסו הזדמנות לעלות למקום השני

פאבלו דה בלאסיס שחקן מיינץ חוגג. GettyImages
מיינץ התרחקה מהקו האדום. פאבלו דה בלאסיס חוגג/GettyImages

הדרמה בתחתית הבונדסליגה נמשכת, והערב (ראשון) ירדה וולפסבורג אל המקום ה-16 המוליך למבחנים בעקבות ניצחונה הביתי של מיינץ 0:3 על ר.ב. לייפציג שמאבדת גובה במאבק על אירופה. בורוסיה דורטמונד נפרדה ב-1:1 מוורדר ברמן, במשחק שחתם את המחזור ה-32.

מיינץ - ר.ב. לייפציג 0:3

ניצחון קריטי למארחת, שראתה את המבורג מצמקת את הפער ממנה בשבת לשתי נקודות בלבד, וכעת קפצה אל המקום ה-14, שלוש נקודות מעל הקו האדום. מיינץ החלה את המשחק כשהיא במקום המוליך למשחקי המבחן מול הקבוצה שתסיים שלישית בליגה השנייה, אבל פאבלו דה בלאסיס כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-29, הרומני אלכסנדרו מקסים הכפיל בדקה ה-85, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף והודות להכנה בעקב של יושינורי מוטו, ובוטה באקו בן ה-20 חתם בדקת הסיום של הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה. לייפציג ממשיכה לאבד גובה, עם נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים, וגם הכרטיס לליגה האירופית בסכנה. נאבי קייטה ייעדר מהמשחק הבא לאחר שהורחק בצהוב שני בתוספת הזמן.

סנדרו שוורץ מאמן מיינץ חוגג. GettyImages
גם המאמן יצא מגדרו. סנדרו שוורץ/GettyImages

ורדר ברמן - דורטמונד 1:1

השוורצגלבן פספסו הזדמנות לנצל את התיקו של שאלקה ולעלות על חשבון היריבה המרה למקום השני בטבלה, למרות שעלו ליתרון מהיר מבעיטה של מרקו רויס (19) מתוך הרחבה. השוויון הגיע ממש על סף הירידה להפסקה, כאשר תומאס דילייני ניצל ערבובייה ברחבה והצליח להכניע את רומן בורקי, ובכך דאג לחלוקת נקודות ראשונה בין הקבוצות בליגה מאז 2011. האורחים לחצו והגיעו למצבים, אבל שער נוסף של רויס נפסל וג'יידון סאנצ'ו נגח רק למשקוף.

שחקני דורטמונד חוגגים עם מרקו רויס. GettyImages
לא הספיק. מרקו רויס חוגג עם החברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully